پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتخاب: تاييد صلاحيت هاشمی، رد صلاحيت مشايی

• لابی جبهه پايداری برای تاييد صلاحيت لنکرانی

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرنگار سياسی انتخاب از برخی منابع مطلع کسب اطلاع کرد که در جريان بررسی صلاحيت نامزدهای انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوری ، صلاحيت نامزد مورد نظر دولت يعنی اسفنديار رحيم مشايی و برخی ديگر از نامزدها در شورای نگهبان رد شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس اين گزارش کامران باقری لنکرانی، نامزد مورد حمايت آيت الله مصباح و جبهه پايداری نيز در زمره ردصلاحيت شدگان قرار دارد که تلاش های اعضای اصلی اين جبهه برای تاييد صلاحيت وی بصورت جدی در جريان است.

خبرنگار انتخاب همچنين به نقل از منابع مطلع در ادامه گزارش به رد صلاحيت افرادی چون زاکانی ، کواکبيان، داوود احمدی نژاد و محمد باقر خرازی اشاره می کند.

در همين حال آيت الله مومن از اعضای شورای نگهبان، چهارشنبه شب در همايش ائمه جماعات در قم در خصوص تعداد افراد تاييد صلاحيت شده توسط اين شورا گفت: شورای نگهبان ممکن است بيش از ۱۰ نفر را تاييد صلاحيت کند و در اين ميان مردم تصميم‌گيرنده نهايی هستند.

در خبر ديگری شورای نگهبان اعلام کرده که اسامی تاييد صلاحيت شدگان تا سه شنبه آينده به وزارت کشور اعلام می شود.

شنيده شده افزايش مهلت ۵ روزه اين شورا برای بررسی بيشتر مدارک افراد رد صلاحيت شده می باشد، که يکی از اين افراد باقری لنکرانی است.

گفته می شود جريان نزديک به دولت و جبهه پايداری در صددند از اين مهلت درجهت لابی برای کسب تاييد صلاحيت نامزد مورد حمايت خود بهره بگيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016