پنجشنبه 2 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سلطانيه: گزارش آژانس تاکيدی برموفقيت فعاليت‌های هسته‌ای ايران است

مهر ـ نماينده دائم جمهوری اسلامی ايران در آژانس بين‌المللی انرژی اتمی گفت: گزارش اخير مديرکل آژانس سندی اثبات کننده درخصوص موفقيت‌ها و دستاوردهای هسته‌يی کشورمان همسو با نظارت کامل آژانس بشمار می‌رود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر سلطانيه درباره گزارش يوکيا آمانو که شامگاه چهارشنبه در اختيار کشورهای عضو آژانس قرار گرفت افزود: اين گزارش، همانند گزارش‌های قبلی است و تنها بخشی از آمار و اطلاعات در آن تغيير کرده است.

وی درباره مهمترين پيام اين گزارش گفت: پيام بارز اين گزارش اين است که آژانس می‌تواند به فعاليت‌های خود در زمينه بازرسی‌ها بدون هيچ مانعی ادامه دهد و هيچ شواهدی از انحراف مواد هسته‌يی و فعاليت‌ها به اهداف نظامی مشاهده نشده و اين بسيار مهم است که پس از ده سال بازرسی‌های مستمر آشکار می‌سازد بسياری از اظهارات و ادعاهای رسانه‌های غربی و يا اندک کشورهای غربی کاملا بی‌اساس است.

وی گفت: نکته بااهميت ديگر اين گزارش اين است که هر بار پيشرفت‌های بيشتری از جمهوری اسلامی ايران را در زمينه هسته‌يی را اذعان می‌کند، آن هم زير نظر آژانس و در چارچوب اهداف صلح‌آميز،که مفهوم آن موفقيت، درعين تعهد به معاهدات بين‌المللی است.

سلطانيه گفت: در يک کلام اين گزارش به صراحت به همه جهان اعلام می‌کند که تمام فعاليت‌های هسته‌يی ايران زير نظر آژانس است و اين پيام بسيار سريع و مشخص اين گزارش است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016