شنبه 4 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اميدواری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به بازگشت هاشمی به عرصه انتخابات

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به احراز صلاحيت نشدن هاشمی رفسنجانی به عنوان کانديدای انتخابات رياست جمهوری يازدهم با صدور بيانيه‌ای نسبت به بازگشت وی به عرصه انتخابات ابراز اميدواری کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، در اين بيانيه آمده است: حضرت آيت‌الله هاشمی رفسنجانی با پذيرش دعوت اقشار اصناف گروه‌ها نخبگان و احزاب کشور بارقه‌ای از اميد در دل علاقه‌مندان نظام جمهوری اسلامی ايران افکند. اقبال عمومی مردم در مراجعه به ستادهای انتخاباتی ايشان شور و نشاط زايدالوصف مردم کوچه و بازار، آثار اقتصادی اميد حضور ايشان در جامعه نشان از ذکاوت و قدرت اثرگذاری آيت‌الله هاشمی رفسنجانی در مديريت گذار در مراحل بحرانی کشور بود.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به همراه بسياری از دلسوزان نظام با دعوت حضوری و رسمی از ايشان خواستند تا نظام جمهوری اسلامی ايران اين بار نيز از دلسوزترين سرمايه‌های خود برای تقويت ايران در عرصه داخلی و بين‌المللی بهره‌مند گردد تا با جلب اعتماد و رضايت مردم با رويکرد عقلانی در مديريت، اميد به آينده در دل مردم شريف ايران افزون گردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016