شنبه 4 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد هاشمی: اصلاح‌طلبان کانديدايی ندارند

محمد هاشمی عضو حزب کارگزاران و برادر اکبر هاشمی رفسنجانی گفت آنچه که تاکنون از سوی اصلاح‌طلبان اعلام شده اين است که اين جريان در انتخابات آتی کانديدايی ندارد و برادرش نيز اظهارنظری نکرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرارو- محمد هاشمی درباره موضع آيت الله هاشمی در حمايت از کانديداها در انتخابات آتی گفت: «آقای هاشمی تاکنون هيچ اظهارنظری در مورد حمايت از هيچ فردی نداشتند و نقل قول هايی که از سوی ايشان درباره حمايت از فردی خاص بيان می شود صحت ندارد.»

محمد هاشمی عضو حزب کارگزاران و برادر آيت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگو با فرارو گفت: «آنچه که تاکنون از سوی اصلاح طلبان اعلام شده اين است که اين جريان در انتخابات آتی کانديدايی ندارد. آقای مجيد انصاری چند روز پيش اعلام کرد که اصلاح طلبان دو کانديدا در انتخابات داشتند، يکی آقای خاتمی که ثبت نام نکردند و ديگری آقای هاشمی که اينگونه شد؛ لذا اصلاح طلبان ديگر کانديدايی ندارند.»

وی درباره موضع آيت الله هاشمی در خصوص حمايت از کانديداهای موجود در انتخابات گفت: «آقای هاشمی تاکنون هيچ اظهارنظری در مورد حمايت از هيچ فردی نداشتند و نقل قول هايی که از سوی ايشان درباره حمايت از فردی خاص بيان می شود صحت ندارد.»

اين فعال سياسی اصلاح طلب درباره موضع اصلاح طلبان در انتخابات آينده گفت: «بنده اطلاعی ندارم و اين موضوع را بايد از خود آنها بپرسيد. بنده آينده را نمی توانم پيش بينی کنم و تنها وضعيت کنونی را بيان کردم که در حال حاضر اصلاح طلبان در انتخابات کانديدايی ندارند.»

هاشمی درباره موضع شخصی خود نسبت به انتخابات آينده و حمايت از کانديدايی خاص گفت: «بنده چون عضو يک تشکيلات هستم نمی توانم نظر فردی بدهم. وقتی تشکيلات نشستی برگزار کرد و به تصميم رسيد آنگاه سخنگو اطلاع رسانی خواهد کرد.»

اين عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره زمان تشکيل نشست تشکل متبوع خود گفت: «قاعدتا بايد در طول يکی دو هفته آينده اين نشست برگزار شود.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016