یکشنبه 5 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراخواندن زهرا منصوری به زندان در حين انجام شيمی درمانی

خبرگزاری هرانا - زهرا (محبوبه) منصوری زندانی سياسی زندان اوين که بدليل ابتلا به بيماری سرطان به مرخصی استعلاجی اعزام شده بود به زندان فراخوانده شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، زهرا منصوری زندانی سياسی ۶۰ ساله بند نسوان زندان اوين که با عود بيماری سرطان سينه به مرخصی درمانی اعزام شده بود در حالی به زندان اوين فراخوانده شد که در حين انجام مراحل شيمی درمانی خود بسر می‌برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



يکی از بستگان اين زندانی سياسی که نخواست نامش فاش شود به گزارشگر هرانا گفت: "زهرا سومين جلسه شيمی درمانی خود را پشت سر گذاشته است. پزشکان گفته اند بايد بين ۶ تا ۸ جلسه شيمی درمانی انجام دهد. باوجود تشخيص پزشکان و بدون توجه به وضعيت وخيم وی مسئولين بارها خواسته اند تا زهرا منصوری به زندان بازگردد. در صورت بازگشت وی به زندان سرنوشتی جز مرگ در انتظار وی نخواهد بود."

اين زندانی سياسی که از بيماری صرع نيز رنج می‌برد در بهمن ماه سال گذشته با توديع قرار وثيقه ۲۰۰ ميليون تومانی به مرخصی درمانی اعزام شد.

وی که در تاريخ ۶ آبان ماه سال ۹۱ برای اجرای محکوميت خود بازداشت شد، در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضی پيرعباسی به اتهام اقدام عليه امنيت ملی به تحمل ۵ سال حبس تعزيری محکوم شده بود که اين حکم به دليل وضعيت خاص جسمی به ۲ سال حبس تعزيری و ۵ سال حبس تعليقی تقليل يافت.

قابل ذکر است که زهرا (محبوبه) منصوری خواهر زندانی سياسی محمدعلی (پيروز) منصوری است که به اتهام محاربه به تحمل ۱۷ سال حبس تعزيری و تبعيد به زندان رجايی شهر کرج محکوم شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016