سه شنبه 7 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اشکان ذهابيان برای چهارمين بار بازداشت شد

کميته گزارشگران حقوق بشر- اشکان ذهابيان، از فعالين دانشجويی جنبش سبز و از اعضای شورای عمومی‌ دفتر تحکيم وحدت، ساعت ۸ امروز دو‌شنبه ۶ خرداد در منزل پدريش در شهرستان بابل توسط نيرو‌های امنيتی بازداشت شده است.

بر اساس اخبار رسيده به کميته گزارشگران حقون بشر، در ساعت ۸ امروز دو‌شنبه و در پی‌ مراجعه نيروهای امنيتی به محل منزل پدری اشکان ذهابيان، وی بلافاصله و با وضعيت نا‌مناسبی مورد بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين زمينه سايت خبری کلمه گزارش کرده است که اشکان ذهابيان، دانشجوی محروم از تحصيل دانشگاه فردوسی مشهد، ارديبهشت ماه سال ۹۰ در پی احضار و مراجعه به اداره اطلاعات ساری برای بار سوم بازداشت شد. وی برای اولين بار در ۲۶ خرداد سال ۸۸ تنها چهار روز پس از انتخابات مهندسی شده، در جريان تجمع دانشجويان دانشگاه مازندران، در اثر ضرب و شتم شديد نيروهای انصار بی هوش و سپس توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت شده بود.

اشکان ذهابيان در ۱۲ آبان سال ۸۸ نيز به اتهام اقدام عليه امنيت ملی به خاطر فعاليت های دانشجويی اش، مجددا بازداشت و در حاليکه از حق دفاع از خويش و حق داشتن وکيل محروم بود، با حکم غيابی به ۶ ماه حبس غيرقانونی از سوی دادگاه انقلاب شهرستان بابل محکوم شد.‏

اتهام های اشکان ذهابيان در پرونده جديد وی، ديدار با آيات عظام صانعی ، وحيد خراسانی و ديگر مراجع تقليد در قم عنوان شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016