چهارشنبه 8 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: نظارت جدی‌تر دستگاه‌های امنيتی بر ورود خبرنگاران خارجی برای پوشش انتخابات

مهر ـ وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار نظارت جدی‌تر دستگاه‌های امنيتی و نظارتی بر ورود خبرنگاران خارجی برای پوشش انتخابات رياست جمهوری شد.
سيدمحمد حسينی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره نحوه پوشش اخبار انتخابات رياست جمهوری از سوی شبکه‌های خارجی گفت: حدود ۱۲۰ دفتر رسانه‌های خارجی اعم از شبکه‌های تلويزيونی و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها در ايران وجود دارند که اين رسانه‌ها با توجه به مجوزی که دارند امکان پوشش اخبار انتخابات رياست جمهوری را دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: تعداد زياد ديگری هم درخواست کرده‌اند که اجازه حضور در ايران را پيدا کنند و اخبار انتخابات را پوشش دهند که در تلاش هستيم که آنها هم بتوانند به اين فعاليت بپردازند.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: اميدوارم اين رسانه‌ها حضور گسترده‌ای در ايران داشته باشند و انتخابات ما در سطح جهانی بازتاب پيدا کند.

حسينی گفت: با توجه به اينکه در دوره قبل انتخابات رياست جمهوری هم موردی داشتيم که يک خبرنگار صهيونيستی در پوشش يک کشور اروپايی وارد کشور شده بود، بايد دستگاه‌های امنيتی و نظارتی دقت کنند و به ما اعلام کنند و ما هم به آنها مجوز ورود به ايران و فعاليت خبری می‌دهيم.

پيش‌تر محمدناصر حقيقت، سرپرست اداره کل رسانه‌های خارجی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی اين وزارتخانه از تقاضای بيش از ۲۰۰ خبرنگار خارجی از ۱۰۵ رسانه شامل ۱۰ خبرگزاری، ۵۰ شبکه راديويی و تلويزيونی و ۴۵ نشريه خارجی از ۲۶ کشور جهان شامل آذربايجان، آلمان، اتريش، اسپانيا، استراليا، آمريکا، انگلستان، ايتاليا، بلاروس، بلژيک، ترکيه، دانمارک، روسيه، ژاپن، سوئد، سوئيس، فنلاند، قطر، کانادا، کرواسی، لبنان، نروژ، ونزوئلا، هلند و يونان، برای ورود به ايران به منظور پوشش انتخابات رياست جمهوری خبر داده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016