پنجشنبه 9 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"مشايی ستادش را در اختيار جليلی قرار داد"

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - الحيات نوشت: اصولگرايان در اجماع بر روی يک کانديدای واحد در انتخابات رياست جمهوری ناکام ماندند. در همين حال، مصباح يزدی از کانديداتوری سعيد جليلی پشتيبانی کرد.

به گزارش سرويس بين الملل انتخاب، اين روزنامه در خصوص ديدار مهم روز گذشته اعضای ائتلاف ۱+۲ با آيت الله مهدوی کنی می نويسد: در اين جلسه فرد خاصی به عنوان گزينه نهايی مشخص نشد. با اين حال، اين موضوع به قاليباف و ولايتی فرصت مبارزه با ديگر کانديداها را خواهد داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



از سوی ديگر، منابع خبری می گويند که مشايی مشاور ارشد محمود احمدی نژاد و کانديدای رد صلاحيت شده انتخابات رياست جمهوری تمامی ستاد انتخاباتی خود را به جليلی داده است.

الحيات از جليلی به عنوان يک کانديدای "تندرو" نام برده و نوشته است: اين تندروها در ايران به دنبال پيروزی سعيد جليلی در انتخابات رياست جمهوری هستند.

به نوشته اين روزنامه، جليلی به عبارتی احمدی نژاد ثانی است، اما تحليلگران معتقدند، استفاده از رئيس جمهور فعلی ايران در مبارازت انتخاباتی جليلی، اقدامی منفی محسوب می شود، چراکه انتقادات از او رو به افزايش است.

چه کسانی خواستار کانديداتوری هاشمی رفسنجانی شده بودند؟

الحيات در بخش ديگری از گزارش خود آورده است: شخصيت های برجسته از جمله، هاشمی شاهرودی، عسگراولادی، علی لاريجانی مهدوی کنی ضمن ديدار با هاشمی از او خواسته بودند که کانديدا شود.

پس از عدم احراز صلاحيت رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، محمد هاشمی، برادر هاشمی رفسنجانی اعلام کرد که اصلاح طلبان در اين انتخابات از هيچ نامزدی حمايت نمی کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016