سه شنبه 14 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ستاد انتخاباتی حسن روحانی به عملکرد صداوسيما اعتراض کرد

• ستاد انتخاباتی حسن روحانی با انتشار اطلاعيه‌‌ای اعتراض خود را نسبت به عملکرد صداوسيما در پخش برنامه‌های اختصاص يافته به کانديداها اعلام کرد.

به گزارش سرويس سياسی خبرگزاری فارس، ستاد انتخاباتی حسن روحانی با انتشار اطلاعيه‌ شماره ۴ خود، اعتراض خود را نسبت به عملکرد صداوسيما در پخش برنامه‌های اختصاص يافته به کانديداها اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين اطلاعيه آمده است:‌ آنچه اين روزها در سطح همه حرفها است، عدالت است اما بر خلاف ادعای اوليه صداوسيما در خصوص پوشش عادلانه برنامه‌های نامزدهای رياست جمهوری، عملکرد رسانه ملی گويای واقعيت ديگری است.

ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ادامه اطلاعيه خود تصريح می‌کند: يکی از آخرين برخوردهای غير عادلانه کاستن از زمان برنامه انتخاباتی حسن روحانی، نامزد يازدهمين دوره رياست جمهوری است که شائبه بی‌عدالتی و برخورد جناحی را شدت می‌بخشد و اين در حالی است که اين برنامه فرصت مقتضی برای ارتباط با مردم سراسر کشور را فراهم می‌آورد.

«ستاد مرکزی حسن روحانی نسبت به اين رفتار رسانه ملی اعتراض خود را اعلام کرده و انتظار تغيير در سياست‌های آن سازمان در برخورد با نامزدهای انتخاباتی و اصلاح زمان پخش برنامه حسن روحانی را دارد که اين کمترين خواسته ستاد است.»

در پايان اطلاعيه ستاد حسن روحانی تاکيد کرد: اختصاص زمان کم به برنامه حسن روحانی و در مقابل آن زمان بيشتر به کانديداهای ديگر از بی عدالتی سازمان صداوسيما است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016