دوشنبه 20 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تخريب پوسترهای حسن روحانی در اسلام آباد غرب

برخی افراد قانون شکن در شهرستان اسلام آبادغرب کرمانشاه اقدام به تخريب و پاره کردن پوسترهای‌های حجت الاسلام حسن روحانی می‌کنند.

اين روز‌ها بسياری از سايت‌ها و وبلاگهای اصلاح طلب و بی‌طرف از تخريب و پاره کردن پوستر‌ها و بنرهای دکتر حسن روحانی در شهرستان کرمانشاه به ويژه شهرستان اسلام آبادغرب خبر می‌دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا از اسلام آبادغرب، به دنبال نصب پوسترهای دکتر روحانی در سطح شهر اسلام آباد غرب و از‌‌ همان شب اول، رفتار غيراخلاقی برخی آغاز شده و در صبح روز بعد، شاهد تخريب و پاره کردن پوسترهای دکتر روحانی در سطح شهر بوديم.

اين اتفاق، در شب دوم و سوم نيز تداوم يافته و تقريبا در هر صبحگاه، می‌توان تعدادی جديد از پوسترهای تخريب شده را مشاهده کرد که البته، تصاوير اين اقدام دور از اخلاق سياسی و خصوصا، در تقابل با منويات مقام معظم رهبری، توسط ستاد انتخاباتی حجت الاسلام دکتر حسن روحانی، ثبت شده است و قطعا از طريق مجاری قانونی پيگيری خواهد شد.

اما نکته سئوال برانگيز اين است که در بسياری از موارد، در کنار پوسترهای تخريب شده دکتر روحانی، پوس‌تر ديگر نامزد‌ها نيز وجود داشته اما در يک مورد هم مشاهده نمی‌شود که آسيبی به آن‌ها وارد شده باشد که اين رفتار کاملا گويا، به همراه تداوم روند مورد اشاره، جای سوال دارد.

آنچه مسلم است، اين رويکرد از هيچ فرد ملتزم به قانون و اخلاق و هيچ شهروند معتقد به انقلاب و پايبند به دستورات رهبری معظم انقلاب، سر نخواهد زد و لذا انتظار می‌رود همه فعالين انتخاباتی شهرستان، نسبت به اين ماجرای مشکوک، حساس باشند.

و در پايان، افراد درگير در اين اقدام، بد نيست اگر بدانند، آن‌ها بزرگ‌ترين مبلغين دکتر روحانی هستند و شايد بيش از تلاش ستاد جناب دکتر روحانی، به معرفی اين نامزد شاخص، کمک کرده و می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016