دوشنبه 20 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات: خبرهای خوشی از ائتلاف در راه است

افشين حبيب‌زاده، عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و کانديدای دور چهارم شورای شهر تهران گفت: قطعا به ائتلاف دست می‌يابيم و خبرهای خوشی در راه است که ملت شريف ايران امروز آن را می‌شنوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


• جبهه اصلاحات به دنبال خلق حماسه سياسی و اقتصادی در سال جاری است تا منويات رهبری انقلاب محقق شود
• امروز مردم شريف ايران اخبار خوبی در اين خصوص دريافت می‌کنند چرا که در چند روز گذشته جلسات متعددی برای رسيدن به اين ائتلاف تشکيل شده است و همه تلاش دارند تا به يک ائتلاف مشخص دست يابند

ايلنا: عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و کانديدای دور چهارم شورای شهر تهران گفت: قطعا به ائتلاف دست می‌يابيم و خبرهای خوشی در راه است که ملت شريف ايران امروز آن را می‌شنوند.

افشين حبيب‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا درباره ائتلاف دو کانديدای رياست جمهوری (دکتر عارف و دکتر روحانی) و نتيجه اين ائتلاف اظهار کرد: همانطور که اصلاح طلبان در ارائه ليست شورای شهر نشان دادند که از ظرفيت بالايی برای رسيدن به ائتلاف برخوردارند و اين مساله را در ارائه ليست واحد برای شورای شهر تهران و ساير شهرستان‌ها نشان داده‌اند قطعا می‌توانند در زمينه انتخابات رياست جمهوری نيز به ائتلاف دست يابند.

وی ادامه داد: امروز مردم شريف ايران اخبار خوبی در اين خصوص دريافت می‌کنند چرا که در چند روز گذشته جلسات متعددی برای رسيدن به اين ائتلاف تشکيل شده است و همه تلاش دارند تا به يک ائتلاف مشخص دست يابند.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و کانديدای دور چهارم شورای شهر تهران همچنين خاطرنشان کرد: همه تلاش دارند تا در زمينه رياست جمهوری نيز به يک ائتلاف دست يابيم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نيز با رسيدن به ضرورت ائتلاف در رياست جمهوری دور يازدهم به دنبال حل مشکلات مردم هستم.

حبيب‌زاده گفت: جبهه اصلاحات به دنبال خلق حماسه سياسی و اقتصادی در سال جاری است تا منويات رهبری انقلاب محقق شود همچنين ما به دنبال آن هستيم تا حماسه سياسی در انتخابات ۲۴ خرداد تحقق يابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016