دوشنبه 20 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو جامعه روحانيت مبارز: ائتلاف عارف و روحانی خطرناک است

• بايد واقعيت را بپذيريم و بدانيم چنانچه اصولگرايان نتوانند اتحاد را عملی کنند، رقابتی جدی را با جريان اصلاحات خواهند داشت و حتی می‌تواند باعث شود که دولت از جريان اصولگرايی خارج شده و به دست اصلاحات بيفتد؛ لذا اميدوارم شرايط آنها همين طور بماند، چون ائتلاف روحانی و عارف برای اصولگرايان خطرناک است.

ايلنا ـ يک عضو جامعه روحانيت مبارز نسبت به ائتلاف روحانی و عارف ابراز نگرانی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش ايلنا، حجت‌الاسلام و المسلمين حسين ابراهيمی در گفت‌وگو با عصر ايران تصريح کرد: متاسفانه اصولگراها در چند انتخابات گذشته نتوانسته‌اند، متحد شوند و حالا هم در شرايطی انتخابات رياست جمهوری چند روز ديگر برگزار می‌شود که آنها چند کانديدا دارند که اين می‌تواند باعث شود که رای‌هايشان کاهش پيدا کند.

وی ادامه داد: همه دوست دارند رييس جمهور شوند و به همين دليل نمی‌توانند خود را راضی به کناره‌گيری کنند. خب! وقتی همه دنبال اين هستند که به آنها رييس جمهور ايران گفته شود، طبيعی است که نه الان و نه هيچ وقت ديگر نتوانند متحد شوند.

وی در بخش ديگری از اين گفت‌وگو اظهار کرد: بايد واقعيت را بپذيريم و بدانيم چنانچه اصولگرايان نتوانند اتحاد را عملی کنند، رقابتی جدی را با جريان اصلاحات خواهند داشت و حتی می‌تواند باعث شود که دولت از جريان اصولگرايی خارج شده و به دست اصلاحات بيفتد؛ لذا اميدوارم شرايط آنها همين طور بماند، چون ائتلاف روحانی و عارف برای اصولگرايان خطرناک است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016