چهارشنبه 22 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد خاتمی: اصولگرايان به وحدت نرسند نزد خداوند جوابی نخواهند داشت

مهر ـ آيت الله خاتمی گفت: اگر اصولگرايان در مقطع کنونی به وحدت نرسند، مطمئن باشند، نزد خداوند جوابی نخواهند داشت.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفتگو با خبرنگار مهر، به موضوع اجماع اصولگرايان در شرايط کنونی انتخابات اشاره و تاکيد کرد: مقطع حساس و سرنوشت‌ساز انتخابات، نياز به بصيرت و عملکرد بصيرت محور دارد. در شرايط کنونی وحدت اصولگرايان بر يک کانديدا، ضرورتی قطعی و واجب سياسی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


استاد دانشگاه و حوزه علميه در ادامه به شرايط خطير کنونی اشاره و بر وحدت اصولگرايان تاکيد کرد و گفت: مهم کانديدای اصولگرا نيست، مهم ماندن جريان اصولگرايی است که به نظر ما تضمين‌کننده اصالت و شفافيت و تداوم راه شهيدان است.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شکل گيری ائتلاف برخی کانديداهای اصولگرا اظهار داشت: کانديداهای اصولگرا بخصوص آنان که پيمان بسته بودند که در نهايت هر کسی بيشتر مورد اقبال مردم بود، به نفع او کناره‌گيری کنند، اينک در معرض امتحان الهی قرار دارند که آيا بر پيمان خود پايبندند يا نه.

آيت الله خاتمی اظهار اميدواری کرد ائتلاف اصولگرايان به نتيجه برسد و خاطر نشان کرد: از خدا می خواهيم که توفيق وفاداری به پيمان را عنايت کند.

وی در ادامه به انصراف حدادعادل به نفع جريان اصولگرائی اشاره کرد و گفت: همينجا لازم است از اقدام ارزشی و خداپسندانه دکتر حدادعادل تشکر می کنم. انتظار همه اصولگرايان اين است که کانديداهای اصولگرا به يک نفر برسند و با حمايت از او جريان اصولگرايی و ارزش‌مداری را در کشور تحکيم و تثبيت کنند.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در ادامه تاکيد کرد: اگر اصولگرايان چنين نکنند، مطمئن باشند نزد خداوند جوابی نخواهند داشت و اين مساله از ديدگاه اصولگرايی يک نقطه منفی آشکار در تاريخ خواهد ماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016