یکشنبه 26 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خامنه‌ای به هرچهارهدف‌اش دست یافت! مسعود نقره کار

خامنه‌ای نشان داد ادعاهای اصلاح طلبان مبنی بر مخالفت "آقا" با اصلاح طلبان حکومتی، و نیز تقلب در انتخابات سال 88 بی پایه و اساس بوده است.

من پیش تر در مقاله‌ی "در ستایش سید علی خامنه‌ای!"* نوشتم که این "هوشمند جانی "کارش را بَلد است و به محور های سخنرانی و منبر نوروزی سال 92 او اشاره کردم، سخنرانی ای که خامنه‌ای مؤلفه های مهندسی کردن انتخابات را بر شمرد و از همه‌ی گرایش ها دعوت کرد در "حماسه سیاسی" اش شرکت کنند. او خواست قلبی اش ، ولایتی و جلیلی ، زیر پا گذاشت، رفیق 50 ساله و ملیجک اش را رنجاند، تا فرش قرمزش پیش پای اصلاح طلبی حکومتی پهن کند. او و نظام اش با فضا سازی و شگردهای تبلیغی – روانی فاشیستی ، ونیز تهییج شور توده ی جمعیتی که به دنبال تغییراند، به اهداف اش دست یافت:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


١- انتخابات با"شور و نشاط" رهبر پسند، نمايش مشروعيت حکومت اسلامی و رهبری شد.

۲- انتخابات سالم و بدون تقلب، و به قول هاشمی رفسنجانی " بی هیچ شبهه" برگزار شد و نشان داد رعايت سازو کارهای دموکراتيک در حکومت اسلامی و مفهوم " مردم سالاری دينی" در عمل وجود دارد. در حکومت اسلامی نظر و آرای مردم محترم شمرده شده و به حساب می آيند. و حکومت اسلامی تجلی حاکمیت ملی ست!

۳- انتخابات حذف محترمانه جناح های " مخالف" و حل موقت دعواهای درون حکومتی دستاورد داشت.

4- با اثبات اینکه انتخابات در حکومت اسلامی سالم و بدون تقلب برگزار می شود، شایعه‌ی تقلب در انتخابات سال 88 به عنوان مشتی جعلیات ثبت تاریخ شد.

و این گونه است که باید به علی خامنه ای ، این " هوشمند جانی" یک دست مریزاد دیگرگفت!

--------------------------
در ستایش سید علی خامنه ای:
http://news.gooya.com/politics/archives/2013/05/159700.php


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016