دوشنبه 3 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سالک: مدعيان تقلب در سال ۸۸ به سلامت انتخابات اذعان کردند، کوس رسوايی فتنه‌گران به صدا درآمد

خبرگزاری تسنيم: عضو شورای مرکزی جامعه روحانيت مبارز با اشاره به نتيجه انتخابات ۲۴ خرداد و پيروزی رئيس جمهور منتخب با ۲۵۰ هزار رای بالاتر از حد نصاب گفت: نتيجه انتخابات ۲۴ خرداد کوس رسوايی فتنه‌گران ۸۸ را به صدا در آورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت‌الاسلام احمد سالک عضو شورای مرکزی جامعه روحانيت مبارز و رئيس کميسيون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری تسنيم با اشاره به نتيجه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوری اظهار داشت: ۳۵ سال از پيروزی انقلاب اسلامی ايران می‌گذرد و به طور نسبی هر يک سال يک انتخابات در کشور برگزار شده است که همه آنها زير سايه سلامت، امنيت و صيانت از آرای مردم بوده است.

وی افزود: در جريان فتنه ۸۸ فتنه‌گران دنبال بهانه‌ای بودند که اميال شيطانی اربابان انگليسی و آمريکايی خود را در ايران پياده کرده و بلوا و بحران در کشور ايجاد کنند.

اين نماينده مجلس با بيان اينکه سران فتنه و جريان فتنه از همان ابتدا می‌دانستند که سالم‌ترين و با امنيت‌ترين انتخابات جهان در ايران برگزار می‌شود، تصريح کرد: خود آنها نيز اعلام کردند تقلب در انتخابات رمز اردوکشی خيابانی آنها بوده ‌و آن را برای رسيدن به اهدافی ايجاد کردند.

حجت‌الاسلام سالک تاکيد کرد: نتيجه انتخابات ۲۴ خرداد و پيروزی رئيس جمهور منتخب با ۲۵۰ هزار رای بالاتر از حد نصاب کوس رسوايی فتنه‌گران ۸۸ را به صدا در آورد و آنها را برملا کرد.

عضو جامعه روحانيت مبارز ادامه داد: همان افرادی که در سال ۸۸ دم از تقلب در انتخابات ايران می‌زدند، در اين انتخابات اذعان کردند که سالم‌ترين و آرام‌ترين انتخابات در ايران برگزار شده است و تغيير موضع اين چنينی آنها جای تعجب فراوان دارد.

وی افزود: انتخابات ۸۸ نيز زير نظر دستگاه‌های نظارتی فعلی و با همين دستگاه‌های اجرايی برگزار شد اما اينکه چه شد آنها در سال ۸۸ مدعی جابه‌جايی ۱۱ ميليون رای شدند و امروز با ۲۵۰هزار رای بالاتر از حد نصاب نتيجه انتخابات را قبول دارند، مسئله‌ای است که خود بايد پاسخ بگويند.
حجت‌‌الاسلام سالک اضافه کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ به دنبال براندازی نظام بودند و کاری به انتخابات نداشتند بلکه به دنبال اجرای نيات امپرياليسم غرب بودند.

اين نماينده مجلس تاکيد کرد: انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ نشان داد نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران از ثبات، قدرت و توانمندی برخوردار است و قدرت رسوا کردن کسانی که با انديشه‌ها و نيت‌های انحرافی در جهت مقابله با انقلاب هستند را به خوبی دارد.

وی با بيان اينکه قدرت اصلی در جمهوری اسلامی ايران پشتيبانی مردم است، خاطرنشان کرد: مردم مهمترين عامل پشتيبانی نظام جمهوری اسلامی ايران هستند و قطعاً کشور با پشتيبانی مردم دشمنان داخلی و خارجی را ناکام می‌گذارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016