چهارشنبه 26 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاکید پوتین بر مهمتر بودن رابطه با آمریکا از موضوع اسنودن

يورونيوز ـ در حالی که اخبار رسیده از روسیه، از درخواست دوباره ادوارد اسنودن از این کشور برای پناهندگی موقت حکایت داشت، اخبار جدید حکایت از آن دارد که پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا، امکان دارد از دولت روسیه درخواست تابعیت کند.

بنابه گفته وکیل روس او، آقای اسنودن، امکان درخواست تابعیت روس را منتفی ندانسته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این در حالی است که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، طی اظهاراتی، روابط بین کشورش و آمریکا را مهمتر از “یاوه گوییهای بعضی از بخشهای خاص” دانسته است.

او گفت: “ما نمی توانیم مثل کشورهای دیگر عمل کنیم. روسیه سیاست خارجی مستقلی دارد و همچنان این سیاست را ادامه می دهد. امیدوارم که شرکای ما وضعیت کنونی را درک کرده و آرامش خود را حفظ کنند. روابط بین کشورها خیلی مهمتر از یاوه گوییهای برخی بخشهای خاص است.”

همزمان، سخنگوی کرملین اعلام کرده بود که درخواست پناهندگی موقت نه به رییس جمهور بلکه به سرویس فدرال امور مهاجرت مربوط می شود.

ادوارد اسنودن، حدود یک ماه پیش نیز از دولت روسیه درخواست پناهندگی کرده بود، اما پس از آن که ولادیمیر پوتین، آن را مشروط به عدم افشاگری در مورد برنامه های کنترل و نظارت الکترونیکی آمریکا کرد، درخواست خود را پس گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016