دوشنبه 21 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه‌ حمايت ٣ زندانی از صلح ميان اسرائيل و فلسطين

آژانس کُردپا: در ارتباط با "صلح اسرائيل و فلسطين"، سه فعال سياسی زندان رجايی‌شهر کرج به نمايندگی از جريانات فکری مختلف نامه‌ای را منتشر کردند.

اين سه زندانی از مواضع صلح دو ملت اسرائيل و فلسطين حمايت و آزادی و دموکراسی را برای تمام ملل خاورميانه آرزو نمودند.

متن نامه‌ی منتشرشده که در اختيار آژانس خبررسانی کُردپا قرار گرفته است در پی می‌آيد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بی شک آنانی که از حقوق قانونی مردم فلسطين حمايت و دفاع می‌کنند قطعا از مواضع صلح پايدار مطرح شده توسط جامعه‌ی جهانی برای برون رفت از اوضاع غير سازنده پيش آمده بين دولت مشروع و قانونی فلسطين به رهبری محمود عباس و دولت اسرائيل برای تضمين حقوق دو ملت پشتيبانی خواهند کرد.

آنچه که مسلم است سالهاست دغدغه و چالش اساسی انديشه و تفکر گروه‌های روشنفکر و آزاديخواهان عدالت‌طلب خاورميانه در ارتباط با وضعيت اجتماعی سياسی و همچنين جايگاه بين‌المللی مردم فلسطين همراه و همگام بوده و همچنين خواهد بود حال که دولت‌های متهم اين دو ملت تاريخی يعنی فلسطين و اسرائيل به اشتراک استراتژيک و نقطه عطف سياسی رسيده، جا دارد ما زندانيان سياسی به نمايندگی از جريانات فکری مختلف از مواضع صلح فرخنده و انسانی اين دو ملت بزرگ حمايت کرده و تبريک صميمانه بگوييم و اميد و آرزو و احساس قلبی خود را برای رسيدن به آزادی و دموکراسی و حقوق انسانی همرا با عدالت و عشق و اميد به آينده‌ای بهتر برای تمام ملتهای خاورميانه بيان کنيم.

امضاء‌کنندگان نامه:
١- صالح کهن دل
٢- شاهرخ زمانی
٣- خالد حردانی

زندان رجايی‌شهر کرج


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016