دوشنبه 21 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ دفتر هاشمی رفسنجانی به اتهامات مطرح شده عليه وی و خانواده‌اش

در پی صحبت‌های برخی از نمايندگان مجلس عليه آيت‌الله هاشمی رفسنجانی و خانواده وی در مراسم بررسی برنامه‌های وزرای پيشنهادی رئيس جمهور، در مجلس شورای اسلامی دفتر رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام جوابيه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ايسنا، متن اين جوابيه به شرح زير است:

در مراسم بررسی برنامه‌های وزرای پيشنهادی رئيس جمهور محترم در مجلس شورای اسلامی، در روز دوشنبه، مورخ ۲۱ /۵/ ۹۲ بعضی از نمايندگان محترم که به عنوان مخالف برنامه‌های دولت جديد صحبت می‌کردند، متأسفانه عنوان خويش و قداست يک نهاد قانونی را فراموش کردند و به جای انجام وظيفه قانونی خود که نشانه مجلس زنده و پويا در نظام جمهوری اسلامی است، در اقدامی فراقانونی، تريبون مقدس مجلس شورای اسلامی را که مذاکرات آن به صورت مستقيم از صداوسيما پخش می‌شد، آلوده به توهين، تهمت، افترا و دروغ عليه آيت‌الله هاشمی رفسنجانی و خانواده ايشان کردند.

اگرچه نمايندگان محترم در فضای عمومی مجلس، مانند مردم عزيز در فضای عمومی جامعه، با اظهار تأسف، از ادبيات اين گروه انگشت‌شمار اعلام برائت کرده‌اند، اما برای اطمينان‌خاطر بيشتر مردم و مسئولان و برای ماندگاری در تاريخ، اعلام می‌شود که نقل‌قول از آيت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره شورای نگهبان صحت نداشته و تکذيب می‌گردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين گروه که از چهار سال بمباران تخريبی خويش برای رويگردانی مردم از اصل اسلامی اعتدال نتيجه معکوس گرفته‌اند، با علم به پخش مستقيم مذاکرات مجلس از راديو و تلويزيون، گويی دنبال فرصتی می‌گشتند تا پس از انتخاب دکتر روحانی، با توهين و تهمت به شخصيت‌های محبوب جامعه، انتقام خويش را از مردم بگيرند و تأسف بيشتر اين است که برای انجام اقدام خلاف قانون و اخلاق خويش، مقدس‌ترين نهاد جمهوری اسلامی را انتخاب کرده‌اند.

ان شاءالله هیأت رئيسه محترم مجلس شورای اسلامی امکان پاسخگويی و دفاع به افرادی را که به ناحق به آنان تهمت و افترا وارد شد، خواهد داد و نهادهای مسئول امنيتی و قضايی، پيگيری می‌نمايند که اگر چنين شود، محافل خاص برای القای اختلاف بين بزرگان انقلاب اسلامی شناسايی و به مردم عزيز معرفی خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016