دوشنبه 21 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جوابيه مهدی هاشمی رفسنجانی به اظهارات يک نماينده مجلس

خبرگزاری تسنيم: عضو هيئت رئيسه مجلس بخش‌هايی از‌جوابيه مهدی هاشمی را در صحن علنی مجلس قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنيم، علی لاريجانی رئيس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز مجلس و در جريان بررسی کليات کابينه دولت حسن روحانی گفت: به دليل اينکه در جلسه صبح امروز از مهدی هاشمی نام برده شد که البته حرف نادرستی که نيز در اينجا زده شده بود، جوابيه‌ای به مجلس ارسال کرده که مطابق آيين‌نامه بايد دو برابر زمان صرف شده در صحن علنی قرائت شود.

ضرغام صادقی عضو هيئت رئيسه مجلس جوابيه مهدی هاشمی را که به مجلس ارسال شده است، به شرح ذيل قرائت کرد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم

امروز يکی از نمايندگان مخالف دولت تدبير و اميد در سخنانی که رگه‌هايی از عقلانيت‌، اعتدال و قانون در آن مشاهده نمی‌شد، به اتهاماتی عليه بنده پرداختند که پيشتر و در پی ۴ سال گذشته بارها از تريبون‌های مختلف از جمله رسانه ملی و خانه ملت بيان شده است.

اما شايد لازم باشد که شما را دعوت کنم به مطالعه دوباره حقوق ملت در فصل سوم قانون اساسی که می‌گويد: آحاد ملت اعم از زن و ملت، يکسان در برابر قانون قرار دارند و از همه حقوق انسانی‌، سياسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با رعايت موازين اسلام برخوردارند.

در پايان مقابل جنابعالی و ساير وکلايی که در احقاق حقوق شهروندی جمهوری اسلامی کوشا هستند، سر تعظيم فرود می‌آورم و از خداوند متعال می‌خواهم حق رفيق راهتان باشد.

مهدی هاشمی بهرمانی

به گزارش تسنيم، علی لاريجانی پس از قرائت جوابيه مهدی هاشمی ‌گفت: البته مطلب وی مفصل‌تر بود و چون ما قانوناً‌ بايد دو برابر زمانی که بحث شده بود، آن را قرائت کنيم که بخش‌هايی از آن خوانده شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016