شنبه 26 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کار دولت احمدی‌نژاد: مقدمات حضور مرتضوی در هيئت امنای تأمين اجتماعی انجام شده است

ايلنا ـ وزير سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتصاب علی روحبخش به سمت مديرعاملی سازمان تامين اجتماعی را تکذيب کرد و گفت:.

به گزارش خبرنگار ايلنا، اسدالله عباسی، آخرين وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت دهم که برای استقبال از علی ربيعی عصر امروز در محل وزارتخانه حضور پيدا کرده بود، علاوه بر شايعه خواندن خبر مديرعاملی علی روحبخش، خبر مربوط به عضويت سعيد مرتضوی در هيات امنای سازمان تامين اجتماعی را نيز نادرست خواند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عباسی بابيان اينکه دوره مديرعاملی مرتضوی تمام شده است، در خصوص حضور وی در هيات امنای اين سازمان گفت: اين مسئله نيازمند طی شدن مراحلی است و در حال حاضر مقدمات آن انجام شده است.

آخرين وزير کار دولت احمدی‌نژاد بابيان اينکه قطعی شدن حضور مرتضوی در هيات امنای سازمان تامين اجتماعی منوط به تکميل مراحل قانونی است، گفت: در اين خصوص با آقای ربيعی به عنوان وزير جديد تعاون، کار و رفاه اجتماعی صحبت خواهد شد.

وزير سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنين اخبار مربوط به پرداخت پاداش يک ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومانی به اعضای هيات امنای اين سازمان را شايعه خواند.

اين اظهارات در خصوص حضور علی روحبخش به عنوان مديرعامل و يا سرپرست سازمان تامين اجتماعی درحالی مطرح می‌شود که آقای روحبخش در گفت و گو با ايلنا اين انتصاب را تکذيب کرد.

علی روحبش که زمان انتقال معاون مالی اداری سابق سازمان تامين اجتماعی به قوه قضاييه در حدود دو ماه پيش جانشين وی شده‌است با تکذيب خبر انتصاب خود به عنوان جانشين سعيد مرتضوی، گفت: ۲۹ سال است که در سازمان تامنی اجتماعی به عنوان کارشناس، مشاور اجرايی، قائم مقام و مديرکل کار می کنم اما تا اين لحظه به عنوان مديرعامل يا سرپرست سازمان تامين اجتماعی کار نکرده‌ام.

وی افزود: به زودی طی روزهای آينده علی ربيعی، وزير جديد کار با انتصاب مديرعامل جديد تکليف اداره سازمان تامين اجتماعی را روشن خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016