یکشنبه 27 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سعيد مرتضوی از هيئت‌امنای تأمين اجتماعی حذف شد

• وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار اطلاعيه‌ای تصميمات اخير در سازمان تأمين اجتماعی را غير قانونی خواند و اعلام کرد: اعضای قانونی هيات امنای سازمان تامين اجتماعی، اعضای قبل از تاريخ ۱/۵/۱۳۹۲ می‌باشند.

ايلنا ـ در پی انتشار اخباری مبنی بر انتصاب مدير عامل و تغيير ترکيب هيات امنای تامين اجتماعی، روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار اطلاعيه‌ای تصميمات اخير در سازمان تأمين اجتماعی را غير قانونی خواند و اعلام کرد: بر اساس قانون هيچ گونه تغييری در ترکيب اعضای قبلی هيات امنای مذکور از نظر اين وزارتخانه صورت نپذيرفته و اعضای قانونی هيات امنا، اعضای قبل از تاريخ ۱/۵/۱۳۹۲ می‌باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، بر اساس اطلاعيه روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مراحل قانونی تعيين اعضای هيات امنای تامين اجتماعی مبتنی بر پيشنهاد وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصويب شورای عالی رفاه و تامين اجتماعی است که بدليل عدم تحقق شروط مذکور در تصميمات اخير هيچ گونه تغييری در ترکيب اعضای قبلی هيات امنای مذکور از نظر اين وزارتخانه صورت نپذيرفته و اعضای قانونی هيات امنا، اعضای قبل از تاريخ ۱/۵/۱۳۹۲ می‌باشند.

روابط عمومی اين وزارتخانه در پايان اطلاعيه خود يادآور شده است: پس از بررسی‌های لازم ترکيب اعضای جديد هيات امنا با پيشنهاد وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصويب شورای عالی رفاه و تامين اجتماعی مشخص گرديده و به اطلاع عموم خواهد رسيد.

گفتنی است ايلنا ظرف روزهای اخير، هنگامی که مجلس سرگرم بررسی صلاحيت وزاری پيشنهادی بود، از عضويت سعيد مرتضوی و ناصر برهانی در هيئت امنای تامين اجتماعی و به تبع، انتصاب علی روحبخش به سمت مديرعاملی اين سازمان خبر داده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016