دوشنبه 4 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ترکيه: آماده همکاری با هر ائتلافی عليه سوريه

يورونيوز ـ در حالی که روسيه گفته «عميقا» درباره احتمال اقدام نظامی کشورهای غربی عليه سوريه نگران است، ترکيه تاکيد کرده که حتا اگر توافقی در سطح شورای امنيت سازمان ملل برای برون رفت از بحران سوريه صورت نگيرد، نيروهای نظامی اين کشور به هر ائتلاف بين المللی ديگر عليه سوريه خواهند پيوست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ميان، ژان مارک ارو، نخست وزير فرانسه، گفته است: «در درجه اول، بايد بازرسان سازمان ملل آزادانه، به سرعت و به طور کامل تحقيقات خود را انجام دهند تا حقيقت آشکار شود. البته ما تقريبا شکی نداريم که رژيم بشار اسد از سلاح شيميايی عليه مردم سوريه استفاده کرده است. اما تا پايان تحقيقات بازرسان و تصميم مشخص و نهايی جامعه جهانی و شورای امنيت سازمان ملل صبر خواهيم کرد. اما شکی نيست که جامعه جهانی نمی تواند در برابر اين جنايت عليه بشريت سکوت کند.»

طی بيست و چهار ساعت اخير، مقامات ايالات متحده و بريتانيا نيز سخنان مشابه ای را مطرح کرده اند. به نظر می رسد کشورهای غربی برای مقابله با رژيم بشار اسد آماده می شوند.

بشار اسد هشدار داده است که مداخله نظامی آنها در جنگ داخلی سوريه «قطعا شکست خواهد خورد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016