پنجشنبه 7 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران اخبار منتشر شده درباره مطلع کردن تهران از حمله نظامی به سوريه را تکذيب کرد

ايسنا ـ معاون وزير امور خارجه اخبار منتشر شده در روزنامه الاخبار لبنان مبنی بر اين‌که جفری فلتمن در سفرش به تهران خبر حمله نظامی به سوريه را به اطلاع ايرانی‌ها رسانده است، را تکذيب کرد و گفت: در سفر اخير فلتمن به تهران، درباره تحولات منطقه و به ويژه راهکار سياسی در قبال سوريه، صحبت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسين اميرعبداللهيان در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين مطلب خاطرنشان کرد: در سفر اخير فلتمن به تهران، درباره تحولات منطقه و بويژه راهکار سياسی در قبال سوريه و کنفرانس ژنو ۲ و حمايت تهران از ابتکارات سياسی سازمان ملل صحبت شد و تهران مواضع خود را در قبال سوريه به روشنی و شفافيت مطرح کرد.

وی ادامه داد: به معاون سياسی دبيرکل سازمان ملل گفته شد که ما به عنوان قربانی سلاح شيميايی، مخالف کاربرد سلاح شيميايی به هر نحوی هستيم و دولت سوريه به تهران، پکن و مسکو اطمينان داده است که از سلاح شيميايی استفاده نکرده است.

اميرعبداللهيان گفت: حمله نظامی به سوريه خطايی راهبردی است و در صورت وقوع ابعاد آن محدود نخواهد ماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016