یکشنبه 10 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۷۰ ميليارد اختلاس از بنياد شهيد از کشور خارج شده است

کلمه ـ يک نماينده مجلس می‌گويد علی‌رغم برخی ادعا‌ها مبنی بر بازگشت سرمايه از دست رفته بنياد شهيد در جريان اختلاس ميلياردی از آن، اين پول قابل برگشت نيست. جعفرزاده ايمن‌آبادی به افکارنيوز گفته است: در جريان تحقيق و تفحص، يک پرونده جابه‌جايی مالی ۱۷۰ ميليارد تومانی کشف شده است که برخلاف ادعاهای موجود، اين پول قابل بازگشت نيست چرا که از کشور خارج شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کلمه، ماجرای اختلاس در بنياد شهيد از جايی آشکار شد که ماموران سازمان بازرسی کل کشور در جريان بررسی وضعيت مالی بنياد شهيد با مورد مشکوکی رو به رو شدند. بررسيهای اوليه نشان می داد در جريان پرداخت حق بيمه افراد تحت پوشش بنياد به يکی از شرکت های بيمه، چندين ميليارد تومان به حساب ديگری واريز شده است. تحقيقات در اين باره حاکی از آن بود که يکی از مسئولان باسابقه بخش تسهيلات پشت پرده اين ماجرا حضور دارد که در جريان پرداخت حق بيمه افراد تحت پوشش اين اختلاس کلان را رقم زده است.

در حالی ابتدا اين فرد مسئول اختلاس معرفی شد که بعد هاغلامعلی جعفرزاده ‌ايمن‌آبادی نماينده مجلس و عضو هيات رئيسه کميته تحقيق و تفحص از بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: بر اساس مستنداتی که در تحقيق و تفحص از “بنياد شهيد” به دست آمده پای بسياری از روسايی که در راس هرم بنياد شهيد و امور ايثارگران هستند درميان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016