سه شنبه 18 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش گمرک به واردات ۱۴۴ دستگاه پورشه، ورود خودروها با تقلب انجام شد

مهر ـ رئيس کل گمرک ايران با اعلام اينکه ورود ۱۴۴ دستگاه پورشه به کشور به صورت تقلب صورت گرفته است، گفت: کل خودروهای پورشه‌ای که از جزيره ابوموسی وارد شده بيش از ۳۸ خودرو نيست.

عباس معمارنژاد در گفتگو با مهر در مورد ورود غيرقانونی ۱۴۴ دستگاه خودرو پورشه به کشور و تشکيل پرونده بررسی اين موضوع در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ورود ۱۴۴ دستگاه پورشه به کشور به صورت تقلب صورت گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون وزير امور اقتصادی و دارايی افزود: البته اين موضوع يعنی تقلب فقط مشمول پورشه نيست و ساير کالاها و خودروهای مختلف را هم در بر می گيرد.

وی با بيان اينکه کل پورشه ای که از جزيره ابوموسی وارد شده بيش از ۳۸ دستگاه خودرو نيست، عنوان کرد: اين در حالی است که براساس مجوز و مصوبه دولت ساکنين جزيره ابوموسی می توانند بدون پرداخت هيچگونه حقوق ورودی و عوارض، يک خودرو وارد کنند.

رئيس کل گمرک ايران با طرح اين مطلب که در مجوزها و مصوبات دولت هيچ اشاره به نوع خودرويی که اين افراد وارد می کنند، نشده است، تصريح کرد: بر اين اساس واردات اين نوع خودرو طبق مصوبه دولت است و غيرقانونی نيست.

فداحسين مالکی رئيس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز گذشته از تشکيل پرونده واردات غيرقانونی ۱۴۴ دستگاه خودرو پورشه خبرداد و گفت: فردی در جزيره ابوموسی با کارت بازرگانی چند نفر اقدام به وارد کردن ۱۴۴ دستگاه پورشه و پيش فروش آن به مردم کرده است که ما به دنبال آن هستيم تا جلوی ضرر و زيان مردم گرفته شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016