دوشنبه 11 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهارات توفيقی درباره تغييرات مديريتی در دانشگاه صنعتی اصفهان و علامه

مهر ـ سرپرست وزارت علوم درباره برکناری رئيس دانشگاه صنعتی اصفهان و رياست دانشگاه علامه به برخی موارد اشاره کرد.

جعفر توفيقی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره علت تغيير رئيس دانشگاه صنعتی اصفهان، گفت: بعد از فضای جديدی که بعد از انتخابات رياست جمهوری پيش آمد و برنامه هايی که رئيس جمهور اعلام و رسيدگی به مطالبات دانشگاهيان را مطرح کرد، دانشگاهيان هم در اين فضا انتظار دارند که مديريتها خودشان را با فضای جديد هماهنگ کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: بنابراين، ضمن احترام به رئيس محترم پيشين دانشگاه صنعتی اصفهان، مجموعه در وزارت علوم به اين جمع بندی رسيد که متناسب با اين فضای جديد تغييراتی در اين دانشگاه اعمال شود.

سرپرست وزارت علوم، ابراز اميدواری کرد که دوستان جديد اين فعاليتهای علمی را تداوم دهند و فعاليتهای علمی را گسترش دهند.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا روند تغيير در روسای دانشگاهها ادامه خواهد داشت يا خير، تاکيد کرد: بيش از آنکه به تغيير مديران اعتقاد داشته باشم به اصلاح رفتارهای مديريتی اعتقاد دارم و معتقدم مديران ظرفيتها و سرمايه های کشور به شمار می آيند و بايد فارغ از گرايشهايی که دارند، حداکثر استفاده را از آنان برد.

توفيقی تصريح کرد: لازم است رفتارهای مديريتی با فضای موجود در کشور متناسب شود، بنابراين تغيير مديران در حد ضرورت و استعفا صورت می گيرد.

وی همچنين درباره برکناری دانشگاه علامه تاکيد کرد: موضوع همچنان در حال بررسی است و به زودی اطلاع خواهيم داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016