سه شنبه 12 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد مسجدجامعی رئيس شورای شهر تهران شد

ايسنا ـ احمد مسجد جامعی با ۱۶ رای از بين ۳۱ عضو شورای چهارم شهر تهران به عنوان "رييس شورا" انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اعضای شورای چهارم شهر تهران امروز در اولين جلسه خود، پس از قسم ياد کردن در اولين دستور جلسه خود پس از انتخاب هيات رئيسه سنی اقدام به انتخاب هيات رييسه شورای چهارم کردند و در اين بين احمد مسجد جامعی به عنوان رييس چهارمين دوره شورای اسلامی شهر تهران انتخاب شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


و بدين ترتيب مهندس مهدی چمران با اختلاف يک رای (۱۵ رای) کرسی رياست شورا را به مسجد جامعی سپرد.

به گزارش ايسنا، در ادامه اين جلسه احمد حکيمی‌پور و مرتضی طلايی برای نايب رييسی شورای شهر تهران نامزد شدند اما حکيمی‌پور برای ايجاد وحدت بيشتر در شورا به نفع طلايی کنار رفت و بدين ترتيب مرتضی طلايی نايب رييس شورای چهارم شهر تهران شد.

حکيمی‌پور پيش از شمارش آرا انصراف خود را اعلام کرد اما به درخواست ساير اعضا آرای اخذ شده شمار شد که بدين ترتيب مرتضی طلايی با کسب ۲۲ رای نايب رييس شورا شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، در ادامه اين جلسه رای‌گيری برای انتخاب ۲ منشی هيات رييسه شورا انجام شد که از ميان ابوالفضل قناعتی، هادی ساعی، عباس جديدی و الهه راستگو که به عنوان نامزدهای اين پست بودند به ترتيب هادی ساعی با ۲۱ رای و الهه راستگو با ۱۵ رای ۲ منشی هيات رييسه شدند.

همچنين در اين جلسه رای گيری برای انتخاب سخنگوی شورای شهر تهران نيز انجام شد که از بين دو نامزد احراز اين پست يعنی رضا تقی‌پور و مسعود سلطانی‌فر، رضا تقی‌پور توانست با ۱۷ رای سخنگوی چهارمين دوره شورای شهر تهران شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016