شنبه 23 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجلس تحويل مجاهدين خلق به ايران را پيگيری می کند

خبرگزاری مهر ـ عضو کمسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با بيان اينکه پس از تعطيلی اشرف بايد اعضای منافقين تحويل ايران شوند، افزود: هيچ کشور ثالثی حق ندارد به صورت متمرکز اعضای اين گروهک را بپذيرد .

اسماعيل کوثری عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تعطيلی قرارگاه اشرف مقر منافقين در عراق گفت: با توجه به جناياتی که منافقين در عراق انجام دادند مردم عراق و مسئولين عراقی نسبت به آنها حساس تر شده اند البته و با توجه به حمايتهای پنهانی که از منافيق می‌شود در نهايت با فشار مردم و مسئولين عراقی اعضای گروهک منافقين به قرارگاه ليبرتی منتقل شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی به عمليات اخير انجام شده عليه منافقين توسط مردم عراق اشاره کرد و گفت: در نهايت عملياتی که عليه منافقين انجام شد تلفات سنگينی به آنها وارد کرد که هزينه نگهداری و حفاظت از قرارگاه اشرف را بسيار بالا برد.

عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با بيان اينکه وضعيت منافقين انتقال داده شده به قرارگاه ليبرتی را پيگيری می‌کنيم ادامه داد: آمريکا،اسرائيل،فرانسه و برخی کشورهای ديگر حمايتهای زيادی را از اين گروهک انجام می‌دهند تا آنها را بصورت منسجم نگه دارند و هرجا که خواستند انتقال دهند ولی ما در مجلس پيگيری خواهيم کرد تا همه اينها را تحويل ايران دهند کسانی که جنايت کرده‌اند به سزای عمل خود برسند و افرادی که جرمی مرتکب نشدند به زندگی عادی خود بازگردند.

کوثری ادامه داد: آنها ديگر توان اقدام جنايتی ندارند چون اکثريت آنها پا به سن گذاشته‌اند و توان جسمی لازم ندارند با اين حال هيچ کشور ثالثی حق ندارد به صورت متمرکز آنها را بپذيرد تا آنها سازمان منسجم خود را حفظ کنند.

وی به دلايل انتقال منافقين از قرارگاه اشرف اشاره کرد و گفت: ليبرتی را به صورت موقت انتخاب کردند تا عراقی‌ها روی آنها اشراف داشته باشند با اينکه قرارگاه اشرف نيز در عراق بود ولی عراقی‌ها آنچنان تسلطی روی آنها نداشتند. بالاخره اينها ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ نفر هستند که جنايتهای زيادی را در زمان صدام و حمله آمريکا عليه مردم انجام داده‌اند که در نهايت با وجود حمايتهای سازمان ملل، منافقين به قرارگاه ليبرتی منتقل شدند.

عضو کمسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اينکه تعطيلی قرارگاه اشرف چه تاثيری بر کاهش ترور در کشورمان و کشورهای منطقه دارد گفت: اينها دلشان می‌خواهد در داخل کشور اقداماتی انجام بدهندکه هوشياری سربازان امام زمان (عج) و تسلط کامل بر آنها چنين اجازه‌ای به آنها نمی دهد.

کوثری بابيان اينکه قطعا منافقين تلاشهای زيادی برای انجام خواسته‌های صهيونيستها انجام می‌هند ادامه داد: در مسائل منطقه‌ای در مسئله سوريه گروهای ترور به نيابت از منافقين اقداماتی انجام می‌دهند ، زمانی که ريگی بود با ريگی هماهنگ بودند در واقع به خاطر بالا رفتن سن و کاهش توان جسمی بيشتر تجربيات خود را انتقال می‌دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016