دوشنبه 25 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسعود باستانی٬ روزنامه‌نگار با عدم تمديد مرخصی به زندان بازگشت

کميته گزارشگران حقوق بشر - مسعود باستانی٬ روزنامه‌گار با عدم تمديد مهلت مرخصی عصر امروز به زندان رجايی‌شهر کرج بازگشت. وی پس از بازداشت در سال ۸۸ برای اولين بار بود که توامان با همسرش مهسا امر آبادی در مرخصی بسر می‌برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



مسعود باستانی٬ سردبير سايت جمهوريت در تاريخ ۱۴ تير ماه ۱۳۸۸ بازداشت و در دادگاه انقلاب به اتهام تبليغ عليه نظام و اجتماع و تبانی برای ايجاد اغتشاش به شش سال زندان محکوم شد. وی تا بهمن ماه ۱۳۸۸ در زندان اوين بسر می‌برد، اما در تاريخ پنجم بهمن ماه ۱۳۸۸ از زندان اوين به زندان رجايی‌شهر که محل نگهداری مجرمان خطرناک است، منتقل شده و اکنون در اين زندان نگهداری می‌شود. همسر وی مهسا امرآبادی٬ روزنامه‌نگار در خرداد ۱۳۸۸ بازداشت و بيش از ۶۰ روز را در زندان بسر برد. وی برای بار دوم به همراه با فخرالسادات محتشمی‌پور و شهين جهادی در جريان اعتراضات جنبش سبز در ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ در اعتراض به حبس خانگی ميرحسين موسوی، مهدی کروبی و همسرانشان بازداشت و که پيش از عيد نوروز ۱۳۹۰ آزاد شد.

امرآبادی در ۲۲ خرداد ۱۳۹۰، به اتهام فعاليت تبليغی عليه نظام از طريق مصاحبه و گزارش از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی به رياست قاضی مقيسه‌ای به يک سال حبس محکوم شد. وی که دوران محکوميت خود را سپری می‌کرد در تاريخ بيست و شش تيرماه ۱۳۹۲ از زندان به مرخصی آمده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016