دوشنبه 25 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری: روحانی صراحت بيشتری داشته باشد

• همانطور که پيش از انتخابات رياست‌جمهوری پيش‌بينی شده بود که افراطيون بعد از انتخابات با رئيس‌جمهور زاويه خواهند گرفت، علی مطهری اولين انتقاد خود از روحانی را به اظهارات حمايتی رئيس‌جمهور از سپاه اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس، پيش از انتخابات و در ايام تبليغات انتخابات رياست‌جمهوری، کارشناسان پيش‌بينی می‌کردند که افراطيونی که خود را حامی روحانی‌ می‌دانند به زودی با وی فاصله بگيرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس‌جمهور امروز در ديدار فرماندهان سپاه پاسداران اظهارات صريحی را در حمايت از سپاه و نقش اين نهاد در تامين امنيت داخلی و خارجی مطرح کردند.

همانطور که پيش‌بينی می‌شد چند ساعت بعد از سخنرانی رئيس‌جمهور در جمع فرماندهان سپاه، علی مطهری از نمايندگانی که خود را حامی دولت می‌خواند در واکنش به اظهارات روحانی درباره شايعات مطرح درباره فعاليت‌ اقتصادی طی يادداشتی با عنوان «سخنی با رئيس جمهور» نوشت: به نظر می رسد که اين سخن آقای رئيس جمهور بيشتر جنبه نصيحت و بازدارندگی دارد و رئيس جمهور خواسته است تذکر و هشدار محترمانه ای به سپاه در خصوص ورود اين نيروی نظامی به حوزه اقتصاد که در دولتهای نهم و دهم به اوج خود رسيد، بدهد، و الا بسيار بعيد است که جناب آقای روحانی به عنوان رئيس جمهور ندانند که واقعا امروز سپاه رقيب مردم و بخش خصوصی و مثل پيمانکارهای معمولی است و اين امر آفات و آسيب هايی برای خود سپاه و اقتصاد کشور داشته است.

مطهری در پارگراف بعد يادداشت خود در اظهاراتی متناقص با پارگراف اول نوشته است: ما هم آرزو داريم که سپاه فقط پروژه های بسيار مهمی را که بخش خصوصی توان اجرای آن را ندارد بر عهده بگيرد به هر حال از جناب آقای روحانی صراحت بيشتری را انتظار داريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016