پنجشنبه 28 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ظريف و کاترين اشتون احتمالا روز دوشنبه در نيويورک ديدار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی منابع خبری از ديدار وزير امور خارجه ايران با کاترين اشتون، مسوول هماهنگی سياست خارجی اتحاديه اروپا در روز دوشنبه هفته آتی در نيويورک خبر می‌دهند.

منابع رسمی هنوز اين خبر را تاييد نکرده‌اند اما پيش از اين نيز گمانه‌زنی‌های زيادی در خصوص ديدار اشتون و ظريف مطرح شده بود. ظريف اکنون در نيويورک به سر می‌برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سفر ظريف به نيويورک در چارچوب شصت و هشتمين نشست مجمع عمومی سازمان ملل برگزار می‌شود که رئيس‌جمهوری اسلامی ايران در آن شرکت خواهد کرد.

ظريف شب گذشته خطاب به نمايندگان کشورها در مجمع عمومی سازمان ملل تاکيد کرده بود که ايران به‌دنبال حل و فصل مساله هسته‌ای است و نمی‌خواهد برای مذاکره، مذاکره کند.

وی تصريح کرد: اقدام نظامی و اعمال زور هيچ مشکلی را حل نخواهد کرد و از جنگ نمی‌توان بعنوان ابزاری برای رسيدن به اهداف سياسی استفاده کرد. کسانی که بر اين باور هستند که از طريق سرکوب و يا ورود به جنگ می‌توان به اهداف دلخواه رسيد، سخت در اشتباه هستند.

کاترين اشتون، رئيس تيم مذاکره‌کننده کشورهای موسوم به ۱+۵ است و پيش از اين نيز بارها با مقامات ايرانی مذاکره کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016