دوشنبه 1 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مذاکرات هسته‌ای نمی‌تواند در مسير گذشته خود حرکت کند

ايسنا ـ يک مقام نزديک به هيات مذاکره‌کننده هسته‌يی کشورمان در نيويورک گفت: به دنبال انتخابات رياست جمهوری در ايران و ديگر تحولات مهم منطقه‌ای و بين‌المللی، فضای مذاکراتی بين ايران و ۱+۵ نسبت به گذشته به طور کامل دگرگون شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين مقام نزديک به هيات مذاکره‌کننده هسته‌يی کشورمان در نيويورک در گفت‌وگو با خبرنگار انرژی هسته‌يی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تاکيد کرد: بر اساس اين دگرگونی، مذاکره هسته‌يی نه در شکل و نه در محتوا نمی‌تواند در مسير گذشته خود حرکت کند.

وی با اشاره با انتقال پرونده هسته‌يی به وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: دکتر ظريف در ملاقات امروز خود با خانم اشتون که ۹ صبح به وقت نيويورک و ۱۶:۳۰ به وقت تهران انجام می‌شود،‌ ديدگاه‌های دولت جديد ايران درباره نحوه ادامه مذاکرات و دستور کار آن را به وی اعلام خواهد کرد.

اين مقام مسئول با تاکيد بر اينکه ذره‌ای از حقوق هسته‌يی مردم ايران ناديده انگاشته نخواهد شد گفت: بايد چارچوب‌های مفهومی و رويکردهای عملياتی جديد تعريف شود که نتيجه آنها يک بازی برد - برد باشد. بنابراين، اينکه توپ در زمين کدام طرف است،‌ ديگر تعبير درستی نخواهد بود.

اين مقام نزديک به هيات مذاکره‌کننده هسته‌يی کشورمان در نيويورک در پايان تصريح کرد: اين بازی جديدی است که قواعد جديد مربوط به خود خواهد داشت و هدف آن رسيدن به يک نقطه مشترک مورد توافق دو طرف است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016