یکشنبه 7 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار معاونين وزيران خارجه ايران و انگليس

ايسنا ـ به منظور بررسی ابعاد و ارتقای روابط ايران و انگليس، معاونين وزيران خارجه دو کشور در حاشيه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با يکديگر ديدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار سياسی خارجی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مجيد تخت‌روانچی، معاون اروپا و آمريکای وزير خارجه در اين ديدار با بررسی ابعاد مختلف روابط ايران، راهکارها و شرايط کنونی را برای ارتقای روابط ايران و انگليس تشريح کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دو طرف در اين ديدار تصميم گرفتند که رايزنی با يکديگر را ادامه دهند. مکان و محل دور بعدی گفت‌وگو بين معاونان وزيران خارجه در رايزنی‌های بعدی مشخص خواهد شد.

محمدجواد ظريف پس از ديدارش با ويليام هيگ وزير خارجه انگليس در حاشيه نشست مجمع عمومی سازمان ملل به خبرنگار ايسنا گفته بود ديدار و گفت‌وگويش با وزير خارجه انگليس سازنده بوده است و دو طرف علاقه‌مند به ارتقای روابط هستند.

ظريف افزود: در اين نشست مقرر شد معاونين وزيران خارجه دو کشور در رايزنی با يکديگر اين موضوع را بررسی کنند. اين ديدار پس از آن انجام شد که انگليس در پيام تبريک به روحانی برای ارتقای روابط و از سرگيری آن ابراز علاقه کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016