سه شنبه 16 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حقيقت‌پور به‌نقل از ظريف‌: مکالمه تلفنی با اوباما ومذاکره طولانی با کری نابجا بود، آمريکا بايد قدم‌های بيشتری بر می‌داشت

خبرگزاری تسنيم: نائب رئيس کميسيون امنيت ملی جزئيات جلسه اخير اين کميسيون با وزير امور خارجه را تشريح کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنيم، محمد جواد ظريف وزير امور خارجه پس از بازگشت به کشورمان از سفر نيويورک، عصر روز يکشنبه به کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی رفت و گزارش به نمايندگان مجلس درباره اين سفر ارائه کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منصور حقيقت‌پور نائب رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئيات اين جلسه گفت: ظريف در اين جلسه اشاره‌ای به بيانات رهبر انقلاب درباره نابجا بودن برخی اقدامات در آمريکا کرد و گفت که از نظر ما مکالمه تلفنی رئيس‌جمهور با اوباما جزو آن مصاديق نابجا بودن مدنظر رهبر انقلاب اسلامی بوده و تصميم اشتباهی گرفته‌اند.

وی افزود: وزير امور خارجه در اين جلسه به نمايندگان گفت که آمريکايی‌ها بايد قدم‌های زيادی برمی‌داشتند و بعد ما به تلفن آنها پاسخ می‌داديم.

نائب رئيس کميسيون امنيت ملی تصريح کرد: آقای ظريف اين مکالمه را به عنوان يکی از مصاديق اصلی نابجا بودن معرفی کرد.

حقيقت‌پور در ادامه تشريح سخنان وزير خارجه در نشست کميسيون متبوعش گفت: در مورد ديدار با جان کری هم با توجه به اينکه قبل از آقای ظريف، سعيد جليلی هم با آمريکايی‌ها مذاکره کرده بود، نظر وزير امور خارجه اين بود که نبايد اين گفت‌وگو طولانی شده و بايد در ۴-۵دقيقه تمام می‌شده است و اين طولانی شدن مذاکره با وزير امور خارجه آمريکا را هم جزو مصاديق اقدامات نابجا بودن دانست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016