سه شنبه 16 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تيتر کيهان

افخم: تيترهای برخی جرايد درباره سخنان ظريف در مجلس فاقد صحت است و تکذيب می‌شود

وزارت امور خارجه اعلام کرد که برخی خبرهای منتشر شده در جرايد درباره جلسه دکتر جواد ظريف با اعضای کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس فاقد صحت است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مرضيه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره مطالب منتشره در برخی رسانه‌ها درباره جلسه وزير امور خارجه با اعضای کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برداشت‌های نمايندگان از سخنان وزير امور خارجه در جلسه غيرعلنی روز يک‌شنبه با اعضای کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی دقيق منتشر نشده و تيترهای برخی جرايد فاقد صحت است و تکذيب می‌شود.

او افزود: انتظار می‌رفت اظهارات وزير امور خارجه در جلسه غيرعلنی و در پاسخ به سوالات خصوصی نمايندگان کميسيون در چارچوب مطرح شده، صادقانه مد نظر قرار می‌گرفت ولی متأسفانه در برخی موارد مطالب منتشره کاملاً در مغايرت با اظهارات وزير امور خارجه در اين نشست بوده است.

به گزارش ايسنا، روزنامه کيهان روز سه‌شنبه در تيتر اول خود نوشت: "برخورد صادقانه وزير خارجه، ظريف: مکالمه روحانی با اوباما و ديدار طولانی من با جان کری نابجا بود".

اين خبر با انتقاد برخی نمايندگان حاضر در اين نشست نيز مواجه شد.

نقوی‌حسينی در اين باره به خبرنگار پارلمانی ايسنا گفت: چنين مطلبی در گزارش مکتوب من که به عنوان سخنگوی کميسيون در اختيار رسانه‌ها قرار دادم، وجود نداشت.

باقر حسينی نيز در همين رابطه به ايسنا توضيح داد: ظريف در جلسه کميسيون امنيت گفت به نظرم طولانی شدن صحبت من با جان کری و مکالمه تلفنی با اوباما جزء مواردی است که مقام معظم رهبری آن را نابه‌جا دانستند.

او يادآور شد: ظريف فردی بسيار منطقی است و صحبت‌های ايشان در جلسه کميسيون امنيت ملی قانع‌کننده و قابل دفاع بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016