پنجشنبه 18 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير بهداشت: وزارت بهداشت به شدت بيمار است

• کشور در شرايط خاصی است از همين رو همه بايد به دولت و مجلس کمک کنند تا از اين شرايط عبور کنيم.

ايلنا ـ وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت که مسئول درمان مردم است خود به شدت بيمار است.

به گزارش خبرنگار ايلنا، حسن قاضی‌زاده هاشمی در بيست و پنجمين همايش بين المللی بيماری‌های کودکان ايران و يازدهمين همايش کشوری پرستاری که امروز صبح درمرکز طبی کودکان برگزار شد گفت: کشور در شرايط خاصی است از همين رو همه بايد به دولت و مجلس کمک کنند تا از اين شرايط عبور کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خاطرنشان کرد: اگر همه از خود عبور کنند و وجه همتشان مردم باشند با سربلندی به سمت تأمين معيشت مردم و فتح قله‌های افتخار پيش می‌رويم.

هاشمی در بخش ديگری از سخنان خود به وضعيت طب اطفال در کشور اشاره کرد و افزود: طب اطفال در چند دهه بعد از انقلاب فوق العاده رشد کرد و زحمات زيادی در اين زمينه کشيده شد که به واسطه آن شاخص‌های بهداشتی ما اصلا قابل قياس با گذشته نيست.

وزير بهداشت تصريح کرد: شاخص‌های بهداشتی مربوط به طب کودکان در مقطعی سرآمد منطقه بود اما متأسفانه اين فرصت را غنيمت ندانستيم ولی اميدوارم بار ديگر به دوران شکوفايی دست يافته دکتر سياری اين عقب ماندگی مختصر را جبران کنند.

وی با اشاره به اينکه انجمن‌های متعدد بايد نيازسنجی را سرلوحه کار خودشان قرار دهند، افزود: در عين حال هدفگذاری هم بايد صورت بگيرد.

هاشمی با اشاره به مشکلات زيادی که در وزارت بهداشت وجود دارد، گفت: وزارت بهداشت که خود مسئول درمان مردم است به شدت بيمار است اگر چه مسئولان قبلی تلاش خود را کرده‌اند اما مسئوليت‌ها بسيار سنگين و گسترده است.

وزير بهداشت خاطرنشان کرد: براين اساس نگاه مابه اداره اين بخش متفاوت از گذشته خواهد بود لذا بايد تصدی‌گری به حداقل ممکن برسد و زمينه حضور خيريه‌ها و بخش خصوصی فراهم شود.

وی با ابراز اميدواری ازبرطرف شدن اشکالات بين رشته‌ای در رشته کودکان، افزود: جايگاه مرکز طبی کودکان درسالهای دور باعث افتخار بوده واکنون هم هست امابايد کمک کنيم تا جايگاه واقعی خود را پيدا کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016