چهارشنبه 13 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی دولت: عزل وزير بهداشت سياسی نيست

ايرنا ـ تهران- سخنگوی دولت، برکناری ˈمرضيه وحيد دستجردیˈ را سياسی ندانست و گفت: برکناری وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تخصصی است و اگر سياسی بود بايد حضور وی در اين وزارتخانه ادامه می يافت.

به گزارش خبرنگار سياسی ايرنا، ˈغلامحسين الهامˈ روز چهارشنبه در پايان جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران زحمات دکتر وحيد دستجردی را در اين وزارتخانه قابل تقدير دانست و افزود: انجام اولويت های دولت در حوزه بهداشت و درمان کار سنگينی را می طلبيد و اين تغييرات در جهت ترفيع خدمت به مردم و ارتقای خدمات به آنها است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين در پاسخ به سوالی مبنی بر غيرقانونی بودن ادامه سرپرستی ˈعلی نيکزادˈ بر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات يادآور شد: قانون پس از ابلاغ و انتشار رسميت می يابد و بايد ديد در قانون چه مسايلی مطرح شده است و آيا عطف به ماسبق می شود يا خير؟

سخنگوی دولت درمورد جابجايی های مطرح شده در برخی رسانه ها در دولت نيز گفت: اگر اين شايعات مطرح نباشد بخشی از رسانه ها تعطيل می شوند.

الهام همچنين در پاسخ به سوال ديگری درباره شايعه ماموريت ديپلماتيک ˈحميد بقايیˈ تصريح کرد: وزارت امور خارجه حکمی برای آقای بقايی صادر نکرده است و وی در حوزه معاونت اجرايی رييس جمهوری قرار است استخدام نيروهای مورد نياز در نهاد رياست جمهوری را پيگيری کند.

سخنگوی دولت درمورد برگزاری جلسات کارشناسی رييس جمهوری با وزيران درباره مسايل اقتصادی کشور و بررسی آثار هدفمندی يارانه ها، خاطرنشان کرد: اين جلسات به طور مستمر و هفتگی تشکيل و طرح های مناسبی مطرح و پيگيری می شود.

الهام درپاسخ به سوالی درمورد ارسال اسامی افراد بدهکار و زمين خوار به قوه قضاييه گفت: در اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی رييس جمهوری اسامی افراد مختلفی از زمين خواران و بدهکاران بانکی را به قوه قضاييه ارسال کرده است.

وی درباره تصميم دولت برای افزايش مسکن مهر نيز يادآور شد: هيچ تصميمی برای افزايش قيمت مسکن مهر در دولت گرفته نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016