دوشنبه 22 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی رفسنجانی: انتشار خاطره قديمی درباره شعار مرگ بر آمريکا اقدامی نادرست و بدون هماهنگی بود

مهر ـ رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاکيد براينکه خاطره حذف شعارمَرگ برآمريکا مربوط به سالها قبل است، گفت : مسئول سايت بدون هماهنگی آن را منتشرکرد که اقدامی نادرست بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پايگاه اطلاع رسانی آيت الله هاشمی رفسنجانی ، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به سؤالی مبنی بر اينکه طرح موضوع امکان حذف شعار مرگ بر آمريکا در شرايط کنونی آيا اقدامی غيرلازم و در زمان نامناسب نبود؟ گفت: اين خاطره مربوط به سال‌ها قبل است و مسئول سايت بدون هماهنگی اقدام به انتشار آن در اين زمان نمود که اقدامی نادرست بود.

وی افزود : به دفتر تأکيد کرده‌ام افراد بدون هماهنگی و اطلاع قبلی از انتشار مطالب منتسب به من خودداری نمايند.

به گزارش مهر در روزهای اخير پايگاه اطلاع رسانی آيت الله هاشمی رفسنجانی با بازنشر بخشی از خاطرات رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره موافقت امام خمينی (ره) با حذف شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر شوروی از رسانه ملی انتقاد بسياری از صاحب نظران را بر انگيخت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016