سه شنبه 30 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد نمايندگان از اظهارات اخير روحانی و نجفی در مورد خالی بودن خزانه و کشيدن قليان

مهر ـ تعدادی از نمايندگان مجلس در بيان تذکر شفاهی از اظهارات اخير رئيس جمهور در مورد خالی بودن خزانه کشور و صحبت های رئيس سازمان فرهنگی و گردشگری در خصوص قليان کشيدن انتقاد کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، قاسم احمدی لاشکی نماينده مردم نوشهر در پايان جلسه علنی امروز مجلس در بيان تذکر شفاهی خطاب به نجفی رئيس سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری گفت: اين که آقای نجفی گفته قليان کشيدن برای خانمها آزاد است جای تعجب است چرا که پزشکان معتقدند يک پک قليان برابر ۴ نخ سيگار است و ايشان و اين اظهارات به جای اينکه به سلامت جامعه کمک کنند به آن آسيب می زند.

در ادامه همچنين مجتبی رحماندوست نماينده مردم تهران نيز در بيان تذکری خطاب به رئيس جمهور اظهار داشت: اظهارات اخير رئيس جمهور در خصوص خالی بودن خزانه کشور مغاير مصالح ملی است.

وی گفت: همچنين اظهارات رئيس سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری نيز در خصوص دخانيات مصداق جرم بوده و بايد پيگيری شود.

همچنين در ادامه عبدالوحيد فياضی نماينده نور و محمود آباد در بيان تذکری خطاب به رئيس جمهور از وی خواست تا از به کارگيری بازنشستگان در دولت با عناوين و پست های مديريتی پرهيز کنند.

وی همچنين با انتقاد از اظهارات اخير رئيس جمهور مبنی بر خالی بودن خزانه کشور گفت: اين صحبت های آقای روحانی در حالی است که با صحبت های وزير اقتصاد وضعيت مغاير است. ما از دولت می خواهيم واقعيت موضوع را به مردم اطلاع دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016