پنجشنبه 2 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برخورد تحقيرآميز و هتک حرمت فرزندان ميرحسين موسوی

خبرگزاری هرانا - دو دختر ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد که برای روز عيد به ايشان اجازه ملاقات با پدر و مادرشان داده شده بود هنگام مراجعت با برخورد تحقير آميز و هتک حرمت مامورين مواجه شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، روز چهارشنبه ۱ آبان ماه به دو دختر ميرحسين موسوی اطلاع می‌دهند که به مناسبت عيد غدير (از اعياد مسلمانان شيعه) اجازه دارند نهار را با پدر و مادر خود صرف کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از دختران ميرحسين موسوی طی نامه‌ای اعلان کرد که پس از دو ساعت و نيم ملاقات و هنگام مراجعت، ايشان را به يکی از خانه‌های امن وزارت اطلاعات در همسايگی منزل پدر و مادرش برده و از ايشان خواسته‌اند که بصورت کامل برهنه شوند.

وی طی اين نامه تصريح کرده که وقتی با اين خواسته مسئولين مخالفت کرده به صورت‌ هردو دختر ميرحسين سيلی زده شد و دست ايشان از سوی نگهبان گاز گرفته شده است.

گفتنی است، ميرحسين موسوی و همسرش زهرا رهنورد دو تن از رهبران جنبش‌های اعتراضی پس از انتخابات ۱۳۸۸ هستند که اکنون نزديک به هزار روز را بدون حکم دادگاه در منزل خود در حصر به سر می‌برند و اجازه ملاقات منظم با بستگان خود را نيز ندارند.

مهدی کروبی از ديگر رهبران جنبش اعتراضی است که وی نيز در خانه خود محبوس شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016