دوشنبه 6 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عارف خطاب به رسانه‌های اصلاح‌طلب: بهانه به دست جریانات ضد‌اصلاحات ندهید

ايلنا ـ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با توصيه به رسانه‌ها و صاحبان قلم مبنی بر رعايت کردن مسائل مربوط به اعتقادات دينی و عقيدتی مردم، گفت: نبايد با انتشار مطالبی در رسانه‌های اصلاح‌طلب که با اصول عقيدتی شيعيان در تناقض است، زمينه را برای بهره‌برداری مخالفان اصلاحات فراهم کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، محمدرضا عارف در جلسه شورای مشورتی بنياد اميد ايرانيان، با اشاره به انتشار مقاله‌ای در يکی از رورنامه‌های کشور، اظهار کرد: انتشار اين مقاله آن هم در آستانه عيد غديرخم به دليل سهل‌انگاری متوليان اين رسانه موجب ناراحتی جامعه متدينين و شيفتگان امام علی (ع) شده است و اينجانب هم بعد از خواندن اين مقاله بسيار متأثر شدم.

رئيس بنياد اميد ايرانيان افزود: مردم کشور ما سخت پايبند به اعتقادات دينی و باورهای مذهبی خود هستند و رسانه‌ها بايد در انتشار اينگونه مطالب دقت لازم را داشته باشند.

وی با بيان اينکه «متأسفانه جريان رقيب اصلاحات به دنبال بهره‌برداری از برخی سوژه‌هاست»، تاکيد کرد: رسانه‌های اصلاح‌طلب بايد هوشمندانه عمل کنند و بهانه به دست جرياناتی که بدنبال هجمه عليه جريان اصلاحات هستند، ندهند.

عارف به مطالب برخی سايت‌های خبری که برخی رسانه‌ها را منتسب به وی دانسته‌اند، اشاره کرد و افزود: شخصاً صاحب رسانه‌ای نيستم و تنها مطالبی که در سايت شخصی من منتشر می‌شود مورد تأييد است.

وی با بيان اينکه «به محدوديت‌ها وسختی کار اطلاع‌رسانی و خبری واقفم»، تاکيد کرد: فضای کشور نيازمند آرامش و وحدت است و نبايد جريان‌های مختلف سياسی و رسانه‌های آن‌ها بدنبال سايش‌های بيهوده سياسی باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016