دوشنبه 6 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه بهار توقيف شد

بر اساس رای هيئت نظارت بر مطبوعات، روزنامه "بهار" توقيف و پرونده‌اش برای رسيدگی قضايی به دادگاه معرفی و ارسال شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهر ـ روزنامه «بهار» با رای هيئت نظارت بر مطبوعات، توقيف و پرونده آن برای رسيدگی قضايی به دادگاه ارسال شد.

علاءالدين ظهوريان دبير هيئت نظارت بر مطبوعات در گفتگو با خبرنگار مهر، از اعلام رای اين هيئت در خصوص روزنامه «بهار» خبر داد و گفت: بر اساس رای هيئت نظارت بر مطبوعات، روزنامه «بهار» توقيف و پرونده‌اش برای رسيدگی قضايی به دادگاه معرفی و ارسال شده است.

دبير هيئت نظارت بر مطبوعات پيشتر از رسيدگی به موضوع مقاله مندرج شده در روزنامه بهار در جلسه امروز دوشنبه ۶ آبان اين هيئت خبر داده بود.

يادآوری می‌شود روزنامه بهار چهارشنبه گذشته، اول آبان‌ مقاله‌ای با عنوان «امام؛ پيشوای سياسی و يا الگوی ايمانی؟» منتشر کرد که مسئولان اين روزنامه ضمن عذرخواهی و توقف کار خود به صورت موقت، نامه‌ای را به شرح زير منتشر کردند.

روزنامه بهار به‌مناسبت روز عيد غدير خم يادداشت وارده‌ای را با عنوان «امام؛ پيشوای سياسی يا الگوی ايمانی» به چاپ رساند که متأسفانه موجب اعتراضات عمومی و جريحه‌دار شدن روحيه محبان حضرت علی (ع) شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016