سه شنبه 7 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دور بعدی گفت‌وگوهای ايران و آژانس ۱۱ نوامبر در تهران برگزار می‌شود

نماينده آژانس بين‌المللی انرژی اتمی، رويکرد جديد ايران در مذاکرات را مورد تاييد قرار داد و گفت که «همه مسائل مرتبط با برنامه هسته‌ای ايران» در مذاکرات مورد بررسی قرار گرفته و طرف ايرانی لحن بسيار مثبتی داشت.

مذاکرات ايران و آژانس بين‌المللی انرژی اتمی در وين به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از بی‌بی‌سی، «ترو واريورانتا» نماينده آژانس بين‌المللی انرژی اتمی در مذاکرات و «رضا نجفی» نماينده ايران در آژانس در جمع خبرنگاران از «بسيار سازنده بودن مذاکرات» خبر دادند.

واريورانتا که پس از هرمان ناکارتس، مسئوليت مذاکرات با ايران را به تازگی برعهده گرفته است، گفت که دور بعدی مذاکرات در تاريخ يازدهم ماه نوامبر در تهران برگزار خواهد شد.

وی رويکرد جديد ايران در مذاکرات را مورد تاييد قرار داد و گفت که «همه مسائل مرتبط با برنامه هسته‌ای ايران» در مذاکرات مورد بررسی قرار گرفته و طرف ايرانی لحن بسيار مثبتی داشت.

رضا نجفی هم گفت که «فصل تازه‌ای در روابط ايران و آژانس گشوده شده است.»

وی گفت که ايران پيشنهاد جديدی به آژانس داده است که شامل رسيدگی و اقدام عملی برای حل مسائل باقی‌مانده خواهد شد.

واريونتا درباره جزئيات مذاکرات و پيشنهاد ايران سخن نگفت و تأکيد کرد که چون توافق نهايی به دست نيامده است، نمی‌تواند جزئيات را بيان کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016