پنجشنبه 9 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انصراف از تحصیل ۱۰۰ دانشجوی غیرایرانی دانشگاه «امام خمینی»

دیگربان - ۱۰۰ دانشجوی غیر ایرانی دانشگاه بین‌المللی «امام خمینی» قزوین به دلیل افزایش شهریه و بالا رفتن هزینه خدمات رفاهی این دانشگاه از ادامه تحصیل انصراف دادند.

خبرگزاری فارس روز پنجشنبه (نهم آبان) به نقل از یکی از دانشجویان افغان انصرافی این دانشگاه نوشته که «تاکنون حدود ۱۰۰ نفر از دانشجویان انصراف داده‌اند و ۵۰ نفر دیگر هم تصمیم دارند که انصراف دهند.»

این دانشجوی انصرافی گفته که اسامی دانشجویان انصرافی را در اختیار دارد و در صورت لزوم فهرست آن‌ها را منتشر خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزوده شهریه دانشگاه «امام خمینی» به طور میانگین به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و شهریه خوابگاه‌های آن به ۳۵۰ تا ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

عبدالعلی آل‌بویه٬ رئیس دانشگاه «امام خمینی» نیز گفته که «انصراف از دانشگاه یک موضوع طبیعی بوده و امسال نیز سیر طبیعی داشته است.»

آل‌بویه در عین حال ادعا کرده که این دانشگاه «از سال ۱۳۸۶ تاکنون نه تنها هیچ افزایشی در شهریه‌های آموزشی و رفاهی دانشجویان غیرایرانی اعمال نکرده بلکه شهریه‌های مصوب را کاهش نیز داده است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016