پنجشنبه 9 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مذاکرات کارشناسی ايران و ۱+۵ پايان يافت

مذاکرات دو روزه کارشناسی ايران و ۱+۵ پس از حدود ده ساعت گفت‌وگو در وين پايان يافت.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌يی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، دومين روز از مذاکرات کارشناسی ايران و ۱+۵ روز پنج‌شنبه ساعت ۹ صبح به وقت وين آغاز و ساعت ۱۳ و ۳۰ دقيقه پايان يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين مذاکرات بر اساس توافق ايران و ۱+۵ در ژنو برگزار می‌شود و کارشناسان دو طرف در زمينه‌های هسته‌يی و تحريم‌ها به بحث و بررسی پرداختند. روز پنجشنبه موضوع تحريم‌ها ميان کارشناسان به بحث گذاشته شد.

اولين روز مذاکرات کارشناسی ايران و ۱+۵ بيش از پنج ساعت به طول انجاميد و دو طرف پشت درهای بسته درباره مسايل هسته‌يی گفت‌وگو کردند.

قرار است نتايج نشست دو روزه ايران و ۱+۵ از سوی هیأت‌های مذاکره کننده به اطلاع مقامات دو طرف برسد.

به گزارش ايسنا، نتايج اين نشست در مذاکرات بعدی ميان دو طرف در ژنو که قرار است روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان انجام شود، تاثيرگذار خواهد بود.

حميد بعيدی‌نژاد، مديرکل سياسی و بين‌المللی وزارت امور خارجه رياست طرف ايرانی و استفان کلمنت، يکی از دستياران کاترين اشتون و کارشناس مسائل هسته‌يی رياست هيات ۱+۵ را در اين مذاکرات برعهده داشتند.

کارشناسانی از وزارت‌خانه‌های "نفت"، "صنعت، معدن و تجارت"، "راه و شهرسازی"، "بانک مرکزی" و "سازمان انرژی اتمی کشورمان" هيات ايرانی را در اين مذاکرات همراهی کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016