سه شنبه 14 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فعاليت درميدان گازی کيش متوقف شد

• وزير نفت چندوقت پيش طی بازديدی که از ميدان گازی کيش داشت خبر از توليد زودهنگام اين ميدان گازی را تا پايان سال جاری داد.

ايلنا ـ در شرايطی که وزير نفت خبر از توليد زودهنگام ميدان کيش داده است، طبق شنيده‌ها فعاليت در اين ميدان متوقف شده است.

محمدرضا تاکايدی معاون مديرعامل شرکت ملی حفاری ايران در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در خصوص وضعيت ميدان گازی کيش اظهار داشت: در حال حاضر به دليل تغييرات در سياست‌های کارفرما، فعاليت در اين پروژه به صورت تعليق درآمده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: همچنين به دليل تغييرات در برنامه به‌کارگيری دکل‌ها و عدم تامين برخی کالاها، حفاری در منطقه گازی کيش متوقف شده است.

گفتنی است، وزير نفت چندوقت پيش طی بازديدی که از ميدان گازی کيش داشت خبر از توليد زودهنگام اين ميدان گازی را تا پايان سال جاری داد.

همچنين در شهريورماه رئيس مهندسی نفت طرح توسعه ميدان گازی کيش در شرکت مهندسی و توسعه نفت ضمن اشاره اقدمات لازم جهت طرح توليد زودهنگام ميدان کيش،‌ گفته بود: مطالعات زيست محيطی (EBS/EIA)، تحصيل اراضی، مطالعه بستر دريا در موقعيت تعيين شده برای حفاری چاه جديد و مطالعه محل اجرای پروژه، جمع‌آوری اطلاعات در بخش حفاری، انتخاب دکل حفاری مناسب، انتقال و استقرار دکل از جمله برنامه‌های پيش رو است که پس از انجام فعاليت‌های گفته شده عمليات حفاری آغاز خواهد ‌‌شد همچنين مقدمات لازم برای تهيه بخشی از کالا و مواد پروژه شروع شده و بخشی ديگر نيز در روزهای آينده نهايی و انجام می شود.

اما گويی هنوز چند روز آتی نيامده است زيرا خبر توقف عمليات حفاری پس از دوماه گواه اين مطلب است که در انجام فعاليت‌های پيش از شروع دچار مشکل هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016