پنجشنبه 16 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزيياتی از صبحانه کاری ظريف و اشتون

ايسنا ـ معاون وزير خارجه و عضو تيم مذاکره کننده هسته‌يی با اشاره به صبحانه کاری ظريف و اشتون گفت: بحث‌های کلی مطرح شد و دو طرف ايده‌هايی را بيان کردند.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌يی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) اعزامی به ژنو، مجيد تخت روانچی اظهار کرد: در صبحانه کاری بحث شد که بعد از دور قبلی مذاکرات و گفت وگوهای کارشناسی امروز دستور کار چه باشد و درباره چه چيزهايی صحبت کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: خانم اشتون ايده‌هايی را مطرح کردند و آقای ظريف هم نظراتشان را بيان کردند.

روانچی اظهار کرد: قرار شد نشست افتتاحيه صبح کوتاه باشد و درباره اين که در ادامه آن، نشست معاونان چگونه برگزار شود در همان نشست افتتاحيه صحبت می کنيم.

وی در پاسخ به اين پرسش که در مذاکرات امروز درباره غنی سازی و تحريم‌ها صحبت می شود يا خير، گفت: درباره همه مسايل از جمله غنی‌سازی وتحريم ها صحبت می کنيم.

اين عضو تيم مذاکره کننده هسته يی در پاسخ به اين پرسش که احتمال به رسميت شناختن حق غنی سازی ايران در اين مذاکرات وجود دارد؟ گفت:هيچ چيز قابل پيش بينی نيست اما قطعا درباره غنی سازی و پذيرش حق غنی سازی صحبت می کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016