دوشنبه 20 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آجای شارما کاردار غيرمقيم انگليس در تهران شد

دولت انگليس آجای شارما را به عنوان کاردار غيرمقيم‌اش در تهران معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاری رويترز، دولت انگليس روز دوشنبه اعلام کرد: اين کشور می‌خواهد روابط ديپلماتيک خود را با ايران از سر بگيرد بر همين اساس پس از دو سال وقفه کاردار غيرمقيم خود را در تهران معرفی می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دفتر وزارت امور خارجه انگليس اعلام کرد که آجای شارما که هم اکنون رييس اداره کل ايران در وزارت خارجه را بر عهده دارد به عنوان کاردار غيرمقيم انگليس در تهران فعاليت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ايسنا، مرضيه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه تصريح کرد: به‌دنبال ديدار وزيران امور خارجه جمهوری اسلامی ايران و انگلستان در حاشيه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در تاريخ اول مهر ماه ۱۳۹۲ و متعاقب ديدارهای برگزار شده بين مسوولان وزارت‌خانه‌های امور خارجه‌ دو کشور در نيويورک و ژنو، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران از امروز ۲۰ آبان۱۳۹۲، محمد حسن حبيب‌الله زاده را به عنوان کاردار ترددی کشورمان در انگليس تعيين و به طرف انگليسی معرفی کرد.

او افزود: حبيب‌الله زاده قرار است در آينده‌ای نزديک به منظور بررسی وضعيت اموال و اماکن جمهوری اسلامی ايران در انگلستان و هم‌چنين بهينه‌سازی فعاليت جاری بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ايران در لندن عازم اين کشور شود.

حبيب‌الله زاده پيش از اين کارشناس ارشد اداره کل غرب اروپای وزارت خارجه بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016