دوشنبه 20 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توضيح وزير اطلاعات درباره سوء‌قصد به معاون وزير

وزير اطلاعات درباره حادثه شب گذشته سوء قصد به معاون پارلمانی وزارت صنعت با بيان اينکه اين حادثه در حال بررسی است، گفت: به احتمال زياد اين حادثه قتل بوده است.

به گزارش فارس، سيد محمود علوی وزير اطلاعات در حاشيه مراسم هفتمين روز درگذشت حبيب‌الله عسکراولادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره آخرين وضعيت ترور دادستان زابل گفت: پيگير اين موضوع هستيم و هنوز مسئله‌ای مشخص نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به سؤال ديگری درباره سوء قصد شب گذشته به معاون پارلمانی وزارت صنعت اظهار داشت: اين موضوع در حال بررسی است؛ من ديشب در صحنه حادثه حضور يافتم، زمانی که نتايج مربوط به اين حادثه مشخص شد آن را اعلام می‌کنيم؛ البته به نظر می‌آيد اين سوء قصد ترور نبوده و قتل بود.

وزير اطلاعات در پاسخ به سؤالی مبنی بر اينکه آيا درباره انتصابات وزارت علوم از وزارتخانه متبوع شما استعلام شده است، خاطر نشان کرد: از ما استعلامات زيادی انجام می‌شود.

وی در پاسخ به سؤال ديگری مبنی بر اينکه آيا درباره آقايان توفيقی، ميلی‌منفرد و افراد منتصب در وزارت علوم از وزارت اطلاعات استعلام گرفته شده است، تصريح کرد: من جزئيات استعلام‌ها را نمی‌دانم زيرا استعلام‌ها از شخص من صورت نمی‌گيرد.

علوی در پاسخ به سؤال خبرنگاری ديگری که پرسيد آيا در مورد آقای فرجی دانا از وزارت اطلاعات استعلام کرده اند يا خير؟ گفت: من در اين باره اطلاعی ندارم اما در مجموع می‌توانم بگويم که از ما استعلامات زيادی انجام می‌شود.

وزير اطلاعات در پاسخ به اين سؤال که آيا برای توضيح درباره استعلامات به کميسيون آموزش مجلس خواهيد رفت، گفت: هر وقت برنامه بگذارند در خدمتشان هستيم؛ خاستگاه ما مجلس است و ما بچه مجلس هستيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016