شنبه 4 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت‌ اطلاعات: دختر موسوی مامور را ضرب‌وشتم کرد

ايرنا ـ يک مقام آگاه وزارت اطلاعات اعلام کرد که اين وزارتخانه با درخواست خانم زهرا رهنورد مبنی بر اينکه ملاقات هفتگی ايشان با اعضای خانواده اش، به مناسبت عيد سعيد غدير خم در منزل خودشان انجام شود، موافقت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين مقام آگاه در گفت وگو با ايرنا، افزود: متأسفانه پس از اتمام ملاقات، يکی از دختران ايشان دست به اقدامی خلاف ضابطه و مقررات زد و در واکنش به تذکر مأمور مربوطه، نسبت به توهين به وی و همچنين ضرب و شتم او با همکاری دو تن ديگر از منسوبين اقدام نمود.

وی گفت: هر چند که اين موضوع با پا در ميانی خانم زهرا رهنورد در همان مکان خاتمه يافت، ليکن متأسفانه شماری از رسانه های ضدانقلاب و بيگانه، متأثر از فضاسازی خلاف واقع عناصر بدخواه و برخی فرزندان خانم رهنورد، مطالب و مواضعی کذب و ناصواب را دستمايه ی خبری خود قرار داده و اصل ماجرا را وارونه منعکس کردند.

اين منبع آگاه گفت: ضمناً وزارت اطلاعات وظيفه خود می داند که موضوع را کاملاً بررسی نموده و در صورتی که در حين انجام مأموريت از ناحيه ی مأمورين، قصور يا تقصيری صورت گرفته باشد، آن را مورد بررسی قرار می دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016